ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Stanislav Tkachuk Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини, Ukraine

Ключові слова:

професійна підготовка, професійна освіта, інженер-педагог, харчові технології, педагогічні умови, компетентністний підхід

Анотація

Розглянуто педагогічні аспекти підготовки інженера-педагога у системі професійної освіти, зокрема у галузі харчових технологій в умовах реформування вищої освіти. Визначено основні напрями проектування системи професійної підготовки інженерів-педагогів харчової галузі на засадах інтеграції різних підходів. Розглянуто професійні функції та особливості реалізації компетентністного підходу щодо підготовки вищезазначених фахівців. Вказано пріоритетні напрями дослідження зазначеної проблеми. 

Біографія автора

Stanislav Tkachuk, Уманський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор, декан технолого-педагогічного факультету

Посилання

Bryukhanova N. O. Kontseptual’ni polozhennya proektuvannya systemy pedahohichnoyi pidhotovky maybutnikh inzheneriv-pedahohiv [The conceptual system design provisions pedagogical training of future engineers-teachers]. Problemy inzhenerno-pedahohichnoyi osvity, zb. nauk. pr., Ukr. inzh. ped. akad. Kharkiv., 2012, Vol. 34–35, рр. 8–13.

Busel V. T. Velykyy tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayins’koyi movy [Great Dictionary of Modern Ukrainian]. Kyiv. Irpi, VTF «Perun», 2004. 1440 р.

Hrynchenko O. O. Pro osoblyvosti kompetentnisnoho pidkhodu do orhanizatsiyi navchal’no-vykhovnoho protsesu u vyshchiy shkoli [On peculiarities of competency approach to the educational process in higher education]. Materialy VIII Vseukrayins’koyi naukovo-metodychnoyi konferentsiyi «Modernizatsiya vyshchoyi osvity ta problemy upravlinnya yakistyu pidhotovky fakhivtsiv. Teoretyko-metodolohichni ta praktychni problemy pidhotovky fakhivtsiv za stupenevoyu systemoyu osvity». Kharkiv, 2010. 432 р.

Dzhantimirov A. Yu. Suchasni vymohy do inzhenerno-pedahohichnoyi osvity [Modern engineering requirements for teacher education]. Teoretychni ta metodychni zasady rozvytku pedahohichnoyi osvity: pedahohichna maysternist’, tvorchist’, tekhnolohiyi, zb. nauk prats’, za zah. red. N. H. Nychkalo. Kharkiv, NTU «KhPI», 2007, рр. 203–209.

Kompetentnisnyy pidkhid u suchasniy osviti: svitovyy dosvid ta ukrayins’ki perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian prospects], biblioteka z osvitn’oyi polityky / N. M. Bibik, L. S. Vashchenko, O. I. Lokshyna, za zah. red. O. V. Ovcharuk. Kyiv, K.I.S., 2004. 112 р.

Kontseptsiya profesiynoyi osvity Ukrayiny [The concept of vocational education Ukraine]. Kyiv, 1991.

Kurlyand Z. N., Osypova T. Yu., Hurin R. S. Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity [Theory and methods of professional education], navch. posib., Kyiv, Znannya, 2012. 390 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Tkachuk, S. (2016). ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 181–186. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85612