РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ

Автор(и)

  • Oleh Bazylchuk Хмельницький національний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.9

Ключові слова:

сучасні інформаційно-комунікаційні технології, професійна підготовка, майбутні фахівці з фізичної терапії, ерготерапії

Анотація

Проаналізовано використання викладачами українських вузів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в організації навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії. Відзначено на тому, що актуальною проблемою сьогодення є розробка і впровадження у навчально-вихований процес вищої освіти ІКТ, які здатні модернізувати традиційні форми навчання з метою підвищення якості навчального процесу у вузі. Визначено рівень використання викладачами вітчизняних вузів сучасних ІКТ, зокрема, підсистеми модульного об’єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища (Moоdle) та підсистеми «Електронний журнал оn-line» для обліку різних форм контролю навчальних досягнень студентів. Вказано, що використання цих підсистем є ефективним засобом підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії в умовах нинішнього розвитку України.

Біографія автора

Oleh Bazylchuk, Хмельницький національний університет

кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Посилання

Hurevych R. S. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v profesiinii osviti maibutnikh fakhivtsiv [Information and communication technologies in the professional education of future specialists]: monohrafiia R. S. Hurevych, M. Iu. Kademiia, M. M. Kozia, – Lviv, Vyd-vo «SPOLOM», 2012. 502 s.

Kademiia M. Iu. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v navchalnomu protsesi [Information and communication technologies in the educational process] navch. posibnyk, M. Iu. Kademiia, I. Iu. Shakhina. Vinnytsia, TOV «Planer», 2011. 220 s.

Systema vnutrishnoho zabezpechennia yakosti osvitnoi diialnosti u Khmelnytskomu natsionalnomu universyteti [The system of internal quality assurance of educational activities at the Khmelnytsky National University] zb. normatyvnykh dokumentiv, uporiad. V. I. Behniak, H. V. Krasylnykova. Khmelnytskyi, KhNU, 2015. 445 s.

Sushchenko L. P. Osoblyvosti vprovadzhennia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u vyshchu fizkulturnu osvitu [Features of implementation of information and communication technologies in higher physical education] / L. P. Sushchenko. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia № 15. «Naukovo-pedahohichni problemy fizychnoi kultury (fizychna kultura i sport)»: zb. nauk. prats., 2013. Vyp. 5 (30) 13. S. 370–374.

Petty Julia. Interactive, technology-enhanced self-regulated learning tools in healthcare education: A literature review Review. Article Nurse Education Today, Volume 33, Issue 1, January 2013. P. 53–59.

Pettersson A. F. Physiotherapist’ stories about professional development. Anna F. Pettersson, Klara Bolander Laksov and Mona Fjellström. Physiotherapy Theory and Practice. 2015. Vol. 31. Issue 6. July. S. 396–402.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-26

Як цитувати

Bazylchuk, O. (2017). РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 67–74. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.9