ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЕЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.3.20Ключові слова:
змішане навчання, модель змішаного навчання, електронне начання, он-лайн курсАнотація
Розглянуто актуальну проблему впровадження педагогічних інновацій та сучасних он-лайових технологій у навчальний процес. Розкрито потенціал концепції змішаного навчання як новітньої освітньої концепції у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови у ході традиційної особистої взаємодії учасників освітнього процесу та інтерактивної взаємодії, опосередкованої комп’ютерними технологіями. Теоретично обґрунтовується доцільність застосування моделей змішаного навчання з метою розширення освітніх можливостей учнів у процесі вивчення іноземних мов за рахунок збільшення доступності та гнучкості освіти, врахування їх індивідуальних навчальних потреб, а також темпу і ритму освоєння навчального матеріалу. Виoкpeмлeнo та poзкpитo зміст oснoвних моделей змішаного навчання з урахуванням переважання одного з трьох компонентів змішаного навчання: традиційної особистої взаємодії вчителя з учнями; інтерактивної взаємодії учня з інформаційно-освітніми он-лайн ресурсами; самоосвіти як процесу цілеспрямованого самовдосконалення, саморозвитку учня у процесі навчальної діяльності. Розглянуто способи реалізації моделей змішаного навчання залежно від вікових та психофізіологічних особливостей учнів.Посилання
Kalinina L. V. Vykorystannia tekhnolohii zmishanoho navchannia u protsesi vykladannia inozemnykh mov u serednii shkoli: navchalno-metodychnyi posibnyk [The Use of Blended Learning Technologies in the Process of Teaching English at Secondary School] L. V. Kalinina, O. D. Bezverkha, O. A. Kuzmenko, D. S. Antoniuk. Zhytomyr, Art Maister, 2016. 127 p.
Aspire’s Blended Learning 101 Handbook, General Media Literacy Lessons. Retrieved from: http://www.blendmylearning.com/wp-content/uploads
Bernatek B. Blended Learning in Practice: Case Studies from Leading Schools. FirstLine Schools. September 2012, B. Bernatek, J. Cohen, J. Hanlon, M. Wilka. Retrieved from: https://goo.gl/WLhK3r
Blended Learning. The Clayton Christensen Institute. Retrieved from: https://goo.gl/1IpmhL
Christensen C. Disrupting Class: How Disruptive Innovation Will Change the Way the World Learns. C. Christensen, M. Horn, C. Johnson. New York, McGraw-Hill, 2008. 272 p.
Greenberg B. Blended Learning, Personalizing Education for Students: online course. B. Greenberg, R. Schwartz, M. Horn. Retrieved from, https://goo.gl/7ZneuO
Young J. «Hybrid» Teaching Seeks to End the Divide Between Traditional and Online Instruction. J. Young. Chronicle of Higher Education. 2002. No. 48(28). pp. 13–16. Retrieved from: http://goo.gl/yj460d
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oleksandra Bezverkha
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).