DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.6
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБОМ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Vodolaha N. V. Navchannya rozpovidannya ditey starshoho doshkil'noho viku v teatralizovaniy diyal'nosti [Teaching speaking children of senior preschool age in theatrical activity]: dys … kand. ped. nauk 13.00.02 / N. V. Vodolaha, Odesa, 2001. – 201 p.
Bohush A. M. Movlennyevyy komponent doshkil'noyi osvity [The language component of preschool education] (in Ukrainian) / A. M. Bohush, Odesa, 2004. – 176 p.
Bohush A. M. Vytoky movlennyevoho rozvytku ditey doshkil'noho viku [Origins of speech development of preschool age children] (in Ukrainian) / A. M. Bohush, Odesa: Mayak, 1999. – 88 p.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Водолага Н. В. Навчання розповідання дітей старшого дошкільного віку в театралізованій діяльності: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. В. Водолага. – Одеса, 2001. – 201 с.
Богуш А. М. Мовленнєвий компонент дошкільної освіти / А. М. Богуш. – Одеса, 2004. – 176 с.
Богуш А. М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / А. М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999. – 88 с.
Copyright (c) 2018 Inna Mirkovich

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.