ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У КУРСІ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ»

Автор(и)

  • Tetyana Yeremenko Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,, Україна
  • Olga Trubitsyna Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Україна
  • Iryna Lukyanchenko Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.10

Ключові слова:

навчально-пізнавальна діяльність студентів, рефлексивне управління, професійно-педагогічна діяльність, майбутні викладачі англійської мови

Анотація

Відзначено, що сучасна професійна освіта повинна бути спрямована на стимулювання самостійної діяльності особистості майбутнього вчителя іноземної мови і створювати нові можливості щодо його творчої самореалізації як суб’єкта управління цілісним педагогічним процесом, який прогнозує його цілі та завдання, організовує їхнє ефективне вирішення та оцінює якість досягнутих результатів. У зв’язку з цим одним із завдань фахової підготовки компетентного вчителя іноземної мови має бути активне залучення студентів до процесу пізнання та перетворення себе як менеджерів освіти через усвідомлення соціальної й особистісної значущості цієї професійної ролі та її прийняття. Для досягнення цієї мети переосмислено завдання і програмний зміст курсу «Методика викладання іноземних мов», а також підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі його вивчення. Описано зміст та форми організації навчально-пізнавальної діяльності студентів щодо опанування основами рефлексивного управління у процесі вивчення зазначеного курсу в межах роботи над змістовим модулем «Аналіз вітчизняних та зарубіжних методів навчання». Запропоновано алгоритм роботи, детально описуються завдання в межах запропонованого алгоритму. Вказано, що перевагою представлених алгоритму роботи та завдань є фокусування уваги студентів – майбутніх вчителів англійської мови на особливостях управлінських процесів, що існують у взаємодії вчителя й учнів у процесі вивчення іноземної мови.

Біографії авторів

Tetyana Yeremenko, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,

кандидат філологічних наук, професор

Olga Trubitsyna, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

кандидат педагогічних наук, доцент

Iryna Lukyanchenko, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Yeremenko T. Ye., & Trubitsyna O. M. Orhanizatsiya profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv inozemnoyi movy zdatnykh do realizatsiyi funktsiy refleksyvnoho upravlinnya [Organization of professional education of the foreign language teachers able to bring into practice the functions of the reflexive management]. International scientific professional periodical journal “The Unity of Science”, April, 32–35.

Karpova E. E. Kategoriya kachestva v teorii i praktike professional'noi podgotovki uchitelya [The category of quality in theory and practice of professional teacher training]. Doctor’s thesis. Odessa.

Kichuk N. V. Formuvannya tvorchoї osobistostі vchitelya: monografіya [Developing teacher's creative personality]. Kyiv: Vishcha shk.

Kudrin O. V. Osobennosti podgotovki studentov k pedagogicheskomu upravleniyu v sisteme «pedagog–uchashchiisya» [Peculiarities of students’ training for pedagogical management in the «teacher–student» system]. Candidate’s thesis. Odessa.

Kurlyand Z. N. Pedagogicheskie sposobnosti i professional'naya ustoichivost' uchitelya [Pedagogical abilities and professional stability of a teacher]. Odessa.

Tsokur O. S. Kategoriya pedagogicheskogo soznaniya v teorii i praktike professional'noi podgotovki uchitelya [The category of pedagogical consciousness in teacher training theory and practice]. Doctor’s thesis. Odessa.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-28

Як цитувати

Yeremenko, T., Trubitsyna, O., & Lukyanchenko, I. (2017). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У КУРСІ «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 73–81. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.4.10

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІНГВІСТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ