ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • МИКОЛА БАЛУХ Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2.7

Анотація

Обґрунтовано умови формування здоров’язбережувальної компетентності в майбутніх учителів початкових класів у системі вищої освіти. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкових класів є довготривалим та складним процесом, що потребує відповідних педагогічних умінь та забезпечує залучення студентів до процесу здоров’язбереження. Охарактеризовано обрані педагогічні умови, яким належить особлива роль у навчальному процесі закладів вищої навчальних. Визначено стан дослідження проблеми в сучасній науковій літературі. Охарактеризовано здоров’язбережувальну компетентність як комплекс знань, умінь та цінностей, які спрямовані на збереження й зміцнення здоров’я. Розглядаючи педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки, наголошується, що від реалізації комплексу відповідних педагогічних умов залежить передусім її ефективність. Виокремлено наступні педагогічні умови вказаного процесу фахової підготовки: підвищення мотивації майбутніх учителів початкових класів до здоров’язбережувальної діяльності; створення здоров’язбережувального середовища, що спрямоване на виховання свідомого ставлення до власного здоров’я; урізноманітнення форм здоров’язбережувальної діяльності майбутніх учителів. Встановлено, що подальші дослідження доцільно спрямовувати на інтеграцію здоров’язбережувальних компетентностей із компонентами методичної системи навчання професійно-орієнтованих дисциплін.

Біографія автора

МИКОЛА БАЛУХ, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-09

Як цитувати

БАЛУХ, М. . (2021). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 49–54. https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2.7