ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2.12Анотація
Відзначено, що актуальність обраної теми дослідження зумовлена тим, що сучасні соціально-економічні реалії вимагають від фахівців галузі фізичної культури і спорту готовності до самореалізації професійного потенціалу в умовах ринкової економіки, а це передбачає отримання певних знань і вмінь із започаткування й розвитку власної справи. Метою статті є педагогічне конструювання форм і методів навчання у межах дисциплін, що забезпечують формування у майбутніх бакалаврів з фізичної культури і спорту підприємницького мислення. Для досягнення зазначеної мети використовувались абстрактно-логічний і системно-структурний методи дослідження. Дисциплінами, що забезпечують формування у здобувачів вищої освіти підприємницького мислення визначено «Підприємництво у фізичній культурі і спорті» і змістовний модуль «Стартапи у галузі» дисципліни «Інноваційні технології спортивного тренування та фізичної культури». Запропоновано форми і методи організації навчального процесу: традиційні лекції, лекції-прес-конференції, лекції-презентації, «круглий стіл», ділові ігри, метод проблемного навчання, робота у малих групах та метод індивідуальної роботи. Зазначені педагогічні умови формування підприємницького мислення сприяють створенню й закріпленню у студентів певних образів-зразків успішних бізнес-проектів у галузі, набуттю навичок самоаналізу підприємницького мислення з використанням відповідних діагностичних методик, створюють умови для творчого спілкування викладача з аудиторією, співтворчості, емоційної взаємодії, а також активізують самостійну пізнавальну діяльність студентів, спонукають їх до пошукової та дослідницької діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).