АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • МАРІЯ БОЙКО Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0002-1825-0097

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2.%2023

Анотація

Окреслено проблему академічної доброчесності, визначено основні механізми, інструменти академічної доброчесності, їх відповідність європейським стандартам. Обґрунтовано, що основою формування доброчесного академічного середовища в закладах вищої освіти (ЗВО) є розуміння усіма його учасниками необхідності дотримання принципів академічної доброчесності, на якій базується довіра між університетом та роботодавцями, замовниками освітніх і наукових послуг, спонсорами та іншими стейкхолдерами. Наведено досвід реалізації принципів академічної доброчесності у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка (ТНПУ): розроблено нормативні документи, визначено чіткі і зрозумілі стандарти і процедури академічної доброчесності, яких дотримуються учасники освітнього процесу. Університет культивує академічну доброчесність через імплементацію цієї політики у внутрішню культуру якості та використовує управлінські рішення як інструменти протидії порушенням академічної доброчесності. Постійно здійснюється моніторинг з питань забезпечення академічної доброчесності, проводяться заходи з метою її популяризації в академічному середовищі. Доведено, що дотримання принципів академічної доброчесності створює довіру до результатів навчання, сприяє академічній мобільності, підвищує конкурентоспроможність випускників ТНПУ на ринку праці, сприяє успіху у побудові кар’єри.

Біографія автора

МАРІЯ БОЙКО, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-09

Як цитувати

БОЙКО, М. . (2021). АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 172–180. https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.2. 23