ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ДО СТВОРЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ

Автор(и)

  • ВАСИЛЬ ГАЛАН Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-6688-5820
  • ВАСИЛЬ КРАВЧУК Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0001-6199-0560
  • ГАННА СОЛОНЕЦЬКА Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0002-2527-8653

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.1.3

Анотація

Розглянуто основні концепції технології веб-квест. Проаналізовано проблеми підготовки студентів педагогічних університетів до розробки і використання веб-квестів у процесі навчання математики школярів. Акцентовано увагу на необхідності цілеспрямованої підготовки майбутніх вчителів до створення та застосування веб-квестів у їх професійній діяльності. Описано переваги застосування електронного навчального середовища Moodle як інтеграційного інструменту для організації роботи з веб-квестами. Вказано, що Moodle дозволяє не лише розміщувати у мережі необхідні матеріали та посилання на ресурси, а й здійснювати комунікацію між вчителем та учасниками квесту, оцінювати досягнення учнів, демонструвати результати їхніх досліджень на сторінці електронного курсу. Запропоновано навчальні курси з математики і методики навчання математики, при вивченні яких доцільно використовувати технологію веб-квесту як одного з засобів формування інформаційно-цифрової компетентності студентів. Практичне використання вказаної технології проілюстровано на прикладі двох освітніх веб-квестів. Перший з них розрахований на студентів педагогічних університетів і спрямований на засвоєння ними курсу «Загальна методика навчання математики». Другий веб-квест дає можливість учням краще засвоїти тему «Текстові задачі», розвиває критичне та логічне мислення школярів, їхні дослідницько-пошукові навички. Технологія веб-квест є ефективним інструментом інтеграції проєктної та інформаційно-комунікаційної технологій в освіті, а використання веб-квестів у навчальному процесі педагогічного університету закладає міцне підґрунтя для застосування цього інструменту в подальшій професійній діяльності вчителя-математика.

Біографії авторів

ВАСИЛЬ КРАВЧУК, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат фізико-математичних наук, доцент

ГАННА СОЛОНЕЦЬКА, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07