ФУНДАМЕНТАЛЬНА МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ЕЛЕКТРОНІКИ І ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ НА ЗАСАДАХ ВИПЕРЕДЖУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.11

Ключові слова:

фундаменталізація, випереджальна освіта, математична підготовка, електроніка, бакалавр

Анотація

Обґрунтовано доцільність реалізації випереджувального навчання у процесі фундаментальної математичної підготовки майбутніх бакалаврів галузі електроніки і телекомунікації. Вказано, що ця галузь обов’язково потребує глибоких знань з основних класичних розділів математики, також важливими є ознайомлення студента у курсі вищої математики з елементами сучасних математичних теорій і, понять, що дозволяє йому глибше зрозуміти спецкурси з математики та відповідні спеціальні дисципліни, не загубитися в матеріалі математики, якою користуються в сучасних математичних моделях технічних розробок. Пропонується своєчасно, з першого семестру, вводити узагальнені поняття «норма», «оператор» тощо), знайомити з ідеями варіаційного числення, функціонального аналізу, математичних методів дослідження лінійних рівнянь зі змінними коефіцієнтами, теорії стохастичної апроксимації, математичного моделювання. Тоді майбутній фахівець зможе сприймати багато об’єктів, які напрацьовані математиками і поки що не використовуються.

Біографія автора

АЛЬОНА КОЛОМІЄЦЬ, Вінницький національний технічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Pro osvitu: Zakon Ukrayiny vid 05.09.2017 № 2145-VIII. ULR: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Baras S. T. Кolomiiets A. A. (2016) Zmist fundamentalnoi matematychnoi pidhotovky studentiv radiotekhnichnykh spetsialnostei [Content of fundamental mathematical training of students of radio engineering specialties]. Visnyk Vinnytskoho politekhnichnoho instytutu [Bulletin of Vinnytsia Polytechnic Institute]. № 6. P. 115–120.

Vysotska, O.Ye (2012). Vyperedzhaiucha osvita dlia staloho rozvytku: metodolohia, metodyka, tekhnolohii [Advanced education for sustainable development: methodology, techniques, technologies]: navchalno-metodychnyi posibnyk Dnipropetrovsk: Vydavnytstvo «Aktsent PP». 2012. 292 s.

Komarova O. A. Osoblyvosti formuvannia vyperedzhalnoho rivnia osvitnoho potentsialu suspilstva [Particularities of the formulation of the viperous level of the sanctuary potential of the economy]. Ekonomichnyy chasopys. 2011. № 9–10. 2011. 57–60. .

5. Plakhotnik O. V., Slyusarenko N. V. (2016) Tendentsii udoskonalennia profesijnoi pidhotovky fakhivtsiv vyshchoi shkoly [Tendencies to improve the professional training of specialists in higher education] Pedahohichnyy almanakh Vyp. 29, 87–96.

Ryabchenko V. I. (2015) Vyshcha shkola Ukrayiny v zahalnotsyvilizatsiynomu konteksti: sotsialno-filosofskyi analiz z pozytsii svitohlyadno-kompetentnisnoho pidkhodu [Higher school of Ukraine in the general civilization context: socio-philosophical analysis from the standpoint of worldview-competence approach] Monohrafiya– Kyiv.: Fitosotsiotsentr. 674 s.

Sukhomlinskaya O.V. Ukrayinska pedahohika v personaliyakh: navch. posibnyk dlya studentiv VNZ: u 2 kn [Ushinsky Konstantin Dmitrievich. Ukrainian pedagogy in personalities: textbook. manual for university students: in 2 books. Book 2]. Kyiv: Lybid. 2005. S. 284—292.

Dooris, M.J., Kelley, J.M. and Trainer, J.F. (2002). Strategic Planning in Higher Education, New Directions for Higher Education, 116, 5–11.

Shapiro L.T. and Nunez W.J. (2001).Strategic Planning Synergy, Planning for Higher Education, 30 (1), 27–34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-12