ТЕСТУВАННЯ В GOOGLE-ФОРМАХ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ НАВЧЕНОСТІ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.2.13Ключові слова:
тестування, тестова діагностика, комп’ютерне тестування, Google-форми, особистісно зорієнтована траєкторія навчанняАнотація
Акцентовано увагу на ролі педагогічного тестування, що здійснюється з метою тестової діагностики на різних етапах навчання. Наголошено, що сьогодні комп’ютерне тестування як різновид традиційного набуває широкого застосування. Виокремлено низку переваг комп’ютерного тестування. Стисло схарактеризовано сервіс «Google Form», який часто використовується для створення комп’ютерних тестів. Показано, що відповіді на питання комп’ютерної анкети-тесту перед початком навчанням на тематичному спецкурсі надають можливість куратору завдяки з’ясуванню рівня медіакомпетентності слухачів вивчити цільову аудиторію спецкурсу та скоригувати стратегію навчання і визначити продуктивні методики формування медіаінформаційної грамотності, які будуть ефективними саме в цій конкретній групі. Установлено, що комп’ютерні тести, створені за допомогою сервісу «Google Form», дозволяють викладачеві на основі аналізу відповідей респондентів швидко встановити рівень навченості (в нашому випадку – рівень медіаграмотності) слухачів до початку навчання та врахувати його під час побудови особистісно зорієнтованої траєкторії навчання на спецкурсі, а також встановити результативність навчання на ньому.
Посилання
Andros M. Je. Dystancijne testuvannia: ukrayinskyj dyskurs [Remote Testing: Ukrainian Discourse]. Virtus: Scientific Journal, no. 38, рр. 83–90, 2019.
Andros M. Testuvannia yak element efektyvnosti provedennia dystancijnogo navchannia [Testing as an element of the effectiveness of distance learning]. URL: https://www.ourboox.com/books/розвитокінформаційно-комунікаційно/
Zakharchuk M., Vasjkiv R. Kompyuterne testuvannia yak innovacijnyj zasib vymiryuvannia znan anglijskoi movy [Computer testing as an innovative tool for measuring English language skills]. Visnyk Nacionaljnogho universytetu «Ljvivsjka politekhnika». Serija «Informatyzacija vyshhogho navchaljnogho zakladu». Vyp. 831 (1), рр. 90–97, 2015. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2019/jun/16848/14-90-98.pdf
Kolgatin A. Pedagogichne testuvannya u kompyuterno oriyentovanij systemi pedagogichnoyi diagnostyky [Pedagogical testingin computer-oriente deducational diagnostic system], Informacijni tehnologii v osviti, no. 9, рр. 11–19, 2011.
Kolomijecj A. M., Khiljko N. Gh. Perevagy ta nedoliky testovogo kontroliu znan [Advantages and disadvantages of test control of knowledge]. URL: http://ito.vspu.net/Naukova_robota/data/Konferenciya/2010/kolomiec_hilko.doc
Lukina T. O. Pedagogichna diagnostyka: zavdannya, metody, instrumenty: navchalno-metodychni materialy do modulia [Pedagogical diagnostics: tasks, methods, tools]: navchaljno-metodychni materialy do modulia. K.: Proekt «Rivnyj dostup do jakisnoi osvity v Ukraini», 2007.
Lytvynenko O. V. Vykorystannya testovykh texnologii na osnovi Google-form [Use of test technologies based on Google forms]. Oblasna naukovo-praktychna Internet-konferencija (IX Khmuriv readings). Kirovohrad, 2013. URL: http://timso.koippo.kr.ua/hmura9/ vykorystannya-testovyh-tehnolohij-na-osnovi-google-form/
Markovska T. V. Mozhlyvosti vykorystannya servisiv Google v zakladakh pislyadyplomnoi osvity: na prykladi komunalnogo vyshhoho navchalnoho zakladu «Vinnytska akademia neperervnoi osvity» [Possibilities of using Google services in postgraduate education institutions: on the example of municipal higher education institution «Vinnytsia Academy of Continuing Education»]. Mizhnarodna naukovo-praktychna Internet-konferencia «Electronic information resources: creation, use, access». Vinnyca: VNTU, 2016. Р. 305–309. URL: http://novomyrgorod-school2.kr.sch.in.ua/Files/downloads/konferencia2016.pdf
Meleshko I. Suchasni metody ociniuvannya znan, kompiuterne testuvannia [Modern methods of knowledge assessment, computer testing]. URL: http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1021
Oparin A. V., Brytavsjka O. P. Dosvid kontrolyu bazovykh znan studentiv za dopomogoiu systemy kompiuternoho testuvannia [Experience in monitoring students’ basic knowledge through a computer-based testing system]. URL: http://vnz.org.ua/statti/2956-dosvid-kontrolju-bazovyh-znanstudentiv-za-dopomogoju-systemy-kompjuternogo-testuvannja
Praktychnyj posibnyk z mediahramotnosti dlia multyplikatoriv [A Practical Guide to Media Literacy for Multipliers]. Kyiv: Akademia ukrainskoi presy, Centr vilnoi presy, 2019. URL: https://www.aup.com.ua/uploads/Posibnyk_z_ mediagramotnosti_2019_ukr.pdf
Rakhlecka V. Ja. Osoblyvosti vykorystannia kompiuternoho testuvannia u navchanni angliskoi movy v nefilolohichnomu vyshhomu navchalnomu zakladi [Features of using computer testing in teaching English in a non-philological higher education institution]. Visnyk Ljvivsjkogho derzhavnogho universytetu bezpeky zhyttiediialnosti. Lviv: Vyd-vo LDUBZhD, no. 4. P. 189–193, 2010.
Serghienko V. P., Malezhyk M. P., Sitkar T. V. Kompiuterni tekhnologii v testuvanni [Computer technologies in testing]: navch. posibnyk. Luck: SPD Ghadjak Zhanna Volodymyrivna, drukarnia «Volynpoligraf», 2012.
Sizykh I. V. Modeli ta kompiuterni tekhnologii adekvatnykh protsesiv testuvannia [Models and computer technologies of adequate testing processes]. K.: Nats. un-t im. Shevchenka, 2002.
Fetisov V. S. Kompiuterni tekhnologii v testuvanni [Computer technologies in testing]: navch.-metod. posibnyk. Nizhyn: Vydavets PP Lysenko M. M., 2011.
Gikandi J. W., Morrowa D., Davis N. E. [Online Formative Assessment in Higher Education: A Review of The Literature]. Comput Educ 57:2333–2351. Р. 167, 2011. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0360131511001333?via%3Dihub
Jazil Syaiful, Manggiasih Laras Ayuningtyas, Firdaus Kurnia, Chayani Puri Mega, Sh. Nely Rahmatika [Students’ Attitudes Towards the Use of Google Forms as an Online Grammar Assessment Tool]. International Conference on English Language Teaching (ICONELT 2019). Advances in Social Science, Education and Humanities Research, vol. 434, 2020. URL: https://www.researchgate.net/publication/341291563_Students’_Attitudes_Towards_the_Use_ of_Google_Forms_as_an_Online_Grammar_Assessment_Tool
Nguyen, Ha; Stehr, Eryn Michelle; Eisenreich, Heidi; An, Tuyin, [Using Google Forms to Inform Teaching Practices]. Proceedings of the Interdisciplinary STEM Teaching and Learning Conference: Vol. 2, Article 10. 2018. URL: https://digitalcommons.georgiasouthern.edu/ stem_proceedings/vol2/iss1/10
Sivakumar, Ramaraj [Google forms in education]. Journal of Contemporary Educational Research and Innovations, Vol. 9, No. 1. p. 35–39, February, 2019.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).