ТЕХНОЛОГІЇ КОМП’ЮТЕРНОГО ГЕОМЕТРИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ ДО ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.23.1.35%20Ключові слова:
комп’ютерне геометричне моделювання, інженери-будівельники, проєктна діяльність, навчальний процес, мотиваціяАнотація
Розглянуто вплив технологій комп’ютерного геометричного моделювання (КГМ) на мотивацію майбутніх інженерів-будівельників до проєктної діяльності. Вказано переваги використання цих технологій у навчальному процесі та досліджено практичний досвід їх застосування. Описано використання КГМ для мотивації студентів-інженерів та перспективи подальшого дослідження технологій КГМ в інженерній сфері. Встановлено експериментально, що використання технологій КГМ позитивно впливає на мотивацію майбутніх інженерів-будівельників до проєктної діяльності, зокрема студенти показали більшу зацікавленість та залученість до процесу навчання, що дозволяє їм здобувати більше знань і навичок у своїй професійній галузі. Описано методи і засоби КГМ і CAD, BIM та ін., показано їхні переваги порівняно з традиційними методами проєктування. Розглянуто вплив використання технологій КГМ на підвищення якості проєктної діяльності та ефективності виробництва будівельних конструкцій. Результати дослідження можуть бути корисні для викладачів і студентів, які працюють у галузі інженерної освіти, а також для фахівців, що займаються проєктуванням та будівництвом.
Посилання
Belova Yu. Yu. Proektna diial’nist’ maibutnoho inzhenera-pedahoha [Project activity of future engineering teacher]. Naukovyi chasopys Natsional’noho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy: zb. nauk. Prats. 2015. (51). S. 17–21.
Vanyin V. V., Virchenko G. A. Teoretychni osnovy heometrychnoho modeliuvannia v mashynobudivnykh SAPR iz praktychnymy prykladamy v KOMPAS-ZD [Theoretical basis of geometric modeling in machine-building CAD systems with practical examples in KOMPAS-ZD]: navch. posib. Kyiv: NTUU «KPI». 2011. 140 p.
Dzhedzhula O. M. Teoriya i metodyka hrafichnoyi pidhotovky studentiv inzhenernykh spetsialʹnostey vishchykh navchalʹnykh zakladiv [Theory and methodology of graphic training of engineering students in higher educational institutions]: doctoral dissertation, 13.00.04. Ternopil. 2007. 460 p.
Kozyar M. M. Theoretychni ta metodychni osnovy hrafichnoi pidhotovky maibutnikh inzheneriv u haluzi vodnoho hospodarstva zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii [Theoretical and methodological foundations of graphical training of future water management engineers using innovative technologies]: avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia doktora pedahohichnykh nauk, 13.00.04, Kyiv, 2012. 38 p.
Matviyivkiv O., Tkachenko S., Khakhanov V. Inzhenerne proektuvannya skladnykh ob’yektiv i system [Engineering design of complex objects and systems]: Navchalnyi posibnyk. Lviv. 2016. 261 p.
Melentiev O.B. Metodyka vprovadzhennya system avtomatyzovanoho proektuvannya u navchalnyi protses [Methodology of implementing automated design systems in the educational process]. Uman: ALMI. 2018. 155 p.
Raikovska H. O. Rozvytok tekhnichnoho myslennia studentiv u protsesi vyvchennia kreslennia [Development of technical thinking of students in the process of studying drawing]: diss. ... kand. ped. nauk : 13.00.02. Kyiv. 2002. 219 p.
Raikovska H. O. Informatsiino-kompiuterni tekhnolohii – zasib rozvytku profesiinykh hrafichnykh zdibnostei studentiv vyshchykh tekhnichnykh zakladiv [Information and computer technologies as a means of developing professional graphic skills of students in higher technical institutions]. Visnyk ZHDTU. 2006. № 4 (39). S. 234–239.
Yusupova M. F. Zastosuvannia novykh informatsiinykh tekhnolohii v hrafichnii pidhotovtsi studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [The application of new information technologies in the graphic training of students of higher educational institutions] : dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.02. Odesa, Ukraine. 2002. 250 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).