КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Yevhen Kulyk ПНПУ імені В. Г. Короленка, Україна

Ключові слова:

технології, парадигма, знання, концепції, зміст освіти

Анотація

Проаналізовано сучасний стан змісту професійної і технологічної освіти. Наведено результати порівняння навчальних програм підготовки вчителів технологій у передових країнах світу та України. Доведена необхідність переходу від сцієнтично-технократичного до гуманітарного змісту технологічної освіти майбутніх вчителів трудового навчання. Показано, що введення в трудове навчання рефлексії поряд з проектуванням і вивченням технологій збагачує його процес, посилює потенціал культури у сфері інтелектуальної діяльності. Висвітлено проблеми зміни освітньої парадигми підготовки вчителів трудового навчання під впливом розвитку інформатизації.

Біографія автора

Yevhen Kulyk, ПНПУ імені В. Г. Короленка

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної освіти та дизайну

Посилання

Formirovanie obshhestva, osnovannogo na znanijah: novye zadachi vysshej shkoly: doklad Vsemirnogo Banka [Formation of a society based on knowledge, new higher school problems: World Bank report], Moscow, Ves' mir, 2013. Rezhim dostupa: http:www.worldbank.org.

Honcharenko S. U. I nasampered – prykladna nauka [Nasampered the I – Applied Sciences], Khmel'nyts'kyy, Vyd-vo Khmel'nyts'koho humanitarno-ped. Instytutu, 2003. 20 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Kulyk, Y. (2016). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗМІНИ В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ І ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 6–10. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/84621