ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Hanna Tkachuk Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Україна

Ключові слова:

готовність, готовність до діяльності, готовність до професійної (педагогічної) діяльності, особистісно зорієнтовані педагогічні технології

Анотація

Обґрунтовано проблему розвитку готовності до професійної діяльності викладачів спеціальних дисциплін професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Визначено актуальність розвитку готовності викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ до особистісно зорієнтованої професійної взаємодії з учнями та виокремлено педагогічні умови, що термінують цей процес. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми трактування понять «готовність» та «готовність до професійної (педагогічної) діяльності». Розкрито особливості цього виду діяльності. Визначено, що в сучасній науці явище готовності до професійної діяльності досліджується на особистісному, функціональному та особистісно-діяльнісному рівнях. Запропоновано узагальнене трактування поняття «готовність до професійної (педагогічної) діяльності» в контексті особистісно зорієнтованої взаємодії учасників навчального процесу ПТНЗ.

Біографія автора

Hanna Tkachuk, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

аспірант 

Посилання

Kalin V.I. Paradigmy obrazovanija v sovremennoj mirovoj pedagogicheskoj praktike [Paradigms of education in the modern world teaching practice]. ІІ Mіzhnarodna naukova konferencіja: Socіal'no-gumanіtarnі vektori pedagogіki vishhoї shkoli, m. Harkіv, HDADM, 15-16 kvіtnja 2010, zbіrnik materіalіv, Harkіv, HDADM, 2010. pp. 44–46.

Natsional'na stratehiya rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021 roku [National Strategy for Development of Education in Ukraine until 2021]. [Elektronnyy resurs], rezhym dostupu: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.

Encyklopediya osvity [Encyclopedia of education]. Pod. red. V. Kremen, Kyiv, Jurinkom Inter, 2008. 1040 p.

Slovnyk ukrayins'koyi movy [Ukrainian dictionary]. v 11 tt., za red. I. K. Bilodida, Kyiv, Naukova dumka, 1971, T. 2, p.547.

Schapar V. Psyhologichnyj tlumachnyj slovnyk [Psychological Dictionary]. Harkiv, Prapor, 2004. 640 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Tkachuk, H. (2016). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 27–31. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/84769