МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗА ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПРОФІЛЕМ

Автор(и)

  • Andriy Uruskyi ТНПУ ім. В. Гнатюка, Україна

Ключові слова:

модель індивідуалізації, методика індивідуального підходу, індивідуальні особливості, старшокласник, технологічний профіль

Анотація

Запропоновано модель індивідуалізації навчання старшокласників за технологічним профілем, елементами якої є мета, взаємозв’язок індивідуалізації з диференціацією (зовнішнього та внутрішнього) навчання і методика реалізації індивідуального підходу до школярів (етапи індивідуалізації, форми, методи і засоби навчання). Розкрито етапи реалізації методики індивідуального підходу до старшокласників (вивчення індивідуальних особливостей учнів, групування учнів 10–11 класів, впровадження у навчальний процес науково-обґрунтованого методичного забезпечення). Наведено приклади використання у навчальному процесі комплексу методичного забезпечення та сучасних інформаційно-комунікативних технологій з використанням сукупності методів, форм і засобів навчання.

Біографія автора

Andriy Uruskyi, ТНПУ ім. В. Гнатюка

кандидат педагогічних наук, асистент кафедри технологічної освіти та охорони праці

Посилання

Ghavryshhak Gh. R. Dydaktychni umovy realizaciji indyvidualjnogho pidkhodu do uchniv u procesi vyvchennja kreslennja v zaghaljnoosvitnij shkoli [didactic conditions of realization of an individual approach to students in the process of drawing in a secondary school], avtoref. dys. na zdob. nauk. stup. kand. ped. Nauk, 13.00.02, teorija ta metodyka navchannja (kreslennja). Kyiv, 2004. 20 p.

Obukh O. S. Pedaghoghichni umovy realizaciji indyvidualjnogho pidkhodu do uchniv 5–6 klasiv u procesi proektuvannja ta vyghotovlennja vyrobiv iz tekstyljnykh materialiv [pedagogical conditions of realization of individual approach to pupils of 5-6 classes in the design and manufacturing of textiles], avtoref. dys. kand. ped. Nauk, 13.00.02, Kiev, 2007. 20 p.

Tereshhuk G. V. Individualizacija trudovogo obuchenija, didakticheskij aspect, [individualization of labor education, didactic aspect], Moscow. In-t PSM RAO, 1993. 200 p.

Cidylo I. M. Dydaktychni umovy indyvidualizaciji trudovogho navchannja uchniv 8–9 klasiv zasobamy informacijnykh tekhnologhij [Didactic conditions of individualization of labor education students 8–9 grades by means of information technologies], avtoref. dys. kand. ped. nauk: 13.00.02, Kiev, 2006. 20 p.

Shtoff V. A. Modelirovanie i filosofija [Modeling and philosophy], Moscow–Leningrad, Nauka, 1966. 304 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Uruskyi, A. (2016). МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗА ТЕХНОЛОГІЧНИМ ПРОФІЛЕМ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 32–38. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/84912