ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІКИ ЕМПАУРМЕНТУ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Nadiya Vovk, Mariya Zhukova

Анотація


Розглянуто роль педагогічного емпауерменту в проектній діяльності на уроках трудового навчання. Проаналізовано джерельну базу понять «емпауермент», «педагогіка емпауерменту» та «уроки сталого розвитку». Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні творчого потенціалу учнів на уроках трудового навчання. Подано орієнтовну структуру проектної діяльності старшокласників за педагогікою емпауерменту при реалізації проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання та технології. Розглянуто орієнтовну тематику проектів, спрямованих на сталий розвиток старшокласників в процесі трудової діяльності.


Ключові слова


емпауермент; педагогіка емпауерменту; уроки сталого розвитку; метод проектів; проектування; трудове навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Velikij tlumachnij slovnik suchasnoї ukraїns'koї movi. V. T. Busel. Kiїv; Іrpіn': VTF «Perun» х [Great tlumachny vocabulary suchasnoї Ukrainian Language], 2009. 1736 р.

Gershon D., Straub Gejl Jempaujerment. Iskusstvo tvorit' takuju zhizn', kakuju vy hotite. Moskva, Sov.-amer. gumanit. Iniciativa, Golubka [Art to create a life, what you want], 1992. 102 р.

Krivokon' N.І. Ponjattja nasnazhennja v aspektі psihologіі socіal'noі roboti. Problemi zagal'noї ta pedagogіchnoї psihologіі: zb. nauk. pr. Іn-tu psihologії іmenі G. S. Kostjuka NAPN Ukraїni [Ponyattya nasnazhennya in aspektі psihologії sotsіalnoї robots], 2011. T. ХІІІ, ch. 3, рр. 190–198.

Pometun O.І., Pilipchatіna L.M., Sushhenko І.M. Uroki dlja stalogo rozvitku : posіbnik dlja vchitelja z navchal'nogo kursu za viborom dlja uchnіv 8-go klasu zagal'noosvіtnіh shkіl. Dnіpropetrovs'k : «LІRA» [Lessons for steel rozvitku: The Teaching posіbnik for vchitelya s The Teaching rates for Vibor for uchnіv 8th class zagalnoosvіtnіh shkіl], 2013. 100 р.

Sila T.І. Mіzhdisciplіnarnij zmіst kategorії nasnazhennja. Vіsnik Chernіgіvs'kogo nac. ped. un-tu іm. T.G.Shevchenka. Serіja: Psihologіchnі nauki [Mіzhdistsiplіnarny zmіst the category nasnazhennya], 2010. Vip, 82, T.ІІ, рр. 194–197.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009. – 1736 c.

Гершон Д. Эмпауэрмент. Искусство творить такую жизнь, какую вы хотите / Дэвид Гершон, Гейл Страуб. – М.: Сов.-амер. гуманитар. ициатива / Golubka 1992. – 102 с.

Кривоконь Н. І. Поняття наснаження в аспекті психології соціальної роботи / Н. І. Кривоконь // Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. праць Ін-ту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – К., 2011. – Т. ХІІІ, ч. 3. – С. 190–198.

Пометун О.І. Уроки для сталого розвитку: навчальний посібник для вчителя з навчального курсу за вибором для учнів 8-го класу загальноосвітніх шкіл / О. І. Пометун, Л. М. Пилипчатіна, І. М. Сущенко. – Дніпропетровськ: ЛІРА, 2013. – 100 с.

Сила Т. І. Міждисциплінарний зміст категорії наснаження / Т. І. Сила // Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту ім. Т. Г.Шевченка. Серія: Психологічні науки. – 2010. – Вип. 82, Т.ІІ. – С. 194–197.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Nadiya Vovk, Mariya Zhukova

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.