ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІКИ ЕМПАУРМЕНТУ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Nadiya Vovk ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна
  • Mariya Zhukova ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Україна

Ключові слова:

емпауермент, педагогіка емпауерменту, уроки сталого розвитку, метод проектів, проектування, трудове навчання

Анотація

Розглянуто роль педагогічного емпауерменту в проектній діяльності на уроках трудового навчання. Проаналізовано джерельну базу понять «емпауермент», «педагогіка емпауерменту» та «уроки сталого розвитку». Визначено основні ознаки педагогічного емпауерменту. Аргументовано актуальність вибору цієї стратегії у формуванні творчого потенціалу учнів на уроках трудового навчання. Подано орієнтовну структуру проектної діяльності старшокласників за педагогікою емпауерменту при реалізації проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання та технології. Розглянуто орієнтовну тематику проектів, спрямованих на сталий розвиток старшокласників в процесі трудової діяльності.

Біографії авторів

Nadiya Vovk, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

старший викладач кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти 

Mariya Zhukova, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

здобувач вищої освіти 

Посилання

Velikij tlumachnij slovnik suchasnoї ukraїns'koї movi. V. T. Busel. Kiїv; Іrpіn': VTF «Perun» х [Great tlumachny vocabulary suchasnoї Ukrainian Language], 2009. 1736 р.

Gershon D., Straub Gejl Jempaujerment. Iskusstvo tvorit' takuju zhizn', kakuju vy hotite. Moskva, Sov.-amer. gumanit. Iniciativa, Golubka [Art to create a life, what you want], 1992. 102 р.

Krivokon' N.І. Ponjattja nasnazhennja v aspektі psihologіі socіal'noі roboti. Problemi zagal'noї ta pedagogіchnoї psihologіі: zb. nauk. pr. Іn-tu psihologії іmenі G. S. Kostjuka NAPN Ukraїni [Ponyattya nasnazhennya in aspektі psihologії sotsіalnoї robots], 2011. T. ХІІІ, ch. 3, рр. 190–198.

Pometun O.І., Pilipchatіna L.M., Sushhenko І.M. Uroki dlja stalogo rozvitku : posіbnik dlja vchitelja z navchal'nogo kursu za viborom dlja uchnіv 8-go klasu zagal'noosvіtnіh shkіl. Dnіpropetrovs'k : «LІRA» [Lessons for steel rozvitku: The Teaching posіbnik for vchitelya s The Teaching rates for Vibor for uchnіv 8th class zagalnoosvіtnіh shkіl], 2013. 100 р.

Sila T.І. Mіzhdisciplіnarnij zmіst kategorії nasnazhennja. Vіsnik Chernіgіvs'kogo nac. ped. un-tu іm. T.G.Shevchenka. Serіja: Psihologіchnі nauki [Mіzhdistsiplіnarny zmіst the category nasnazhennya], 2010. Vip, 82, T.ІІ, рр. 194–197.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Vovk, N., & Zhukova, M. (2016). ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІКИ ЕМПАУРМЕНТУ В ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 38–45. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/84914