НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «ТЕХНІЧНА ТА КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА» ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЯ»
Ключові слова:
профільна освіта, інженерно-технічне спрямування, навчальна програма, технічна та комп’ютерна графікаАнотація
Акцентується увага на проблемі формування професійного самовизначення в абітурієнтів, зокрема, свідомого вибору інженерно-технічної спеціальності та важливості профільної підготовки старшокласників за спеціалізацією «Технічна та комп’ютерна графіка» у профільних класах інженерно-технічного спрямування. Розкрита структура і зміст навчальної програми «Технічна та комп’ютерна графіка» даного технологічного профілю та педагогічні умови для її практичної реалізації.
Посилання
Havrylov M., Farina Ya. Samovyznachennya maybutnikh fakhivtsiv v umovakh suspil'stva perekhidnoho typu [Self future professionals in a society in transition] Moskow, Havrylov, Visnyk Luhans'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Sotsiolohichni nauky, 2012. Vol 23, pp. 193–205. [elektronnyy resurs], Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluc_2012_23_17.
Holovnya V. Analiz vplyvu hrafichnoyi pidhotovky na formuvannya konstruktors'ko-tenolohichnykh zdibnostey maybutnikh inzhenerno-tenichnykh fakhivtsiv [Analysis of the impact of training on graphic design and tenolohichnyh forming ability of future engineering professionals]. Naukovyy chasopys NPU imeni M.P. Drahomanova. Seriya # 5. Pedahohichni nauky: realiyi ta perspektyvy. Vol. 39: zbirnyk naukovykh prats', Kyiv, 2013, pp. 33–35.
Kontseptsiya profil'noho navchannya v starshiy shkoli [The concept of specialized education in high school] nakaz MON Ukrayiny №1456 vid 21.10.2013 roku. [elektronnyy resurs], Rezhym dostupu: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/ 37784/.
Pedahohycheskyy potentsyal vuzov sehodnya: tendentsyy yzmenenyy («kruhlыy stol») [Pedagogical potential of universities today: the trend changes («round table»)]. A. E. Krukhmalev, N. E. Pokrovskyy, E. H. Puhacheva, Y. B. Nazarova. Sotsyolohycheskye yssledovanyya, 2005, Vol 5, pp. 138–144.
Pryhodiy M. Aktual'ni pytannya zaprovadzhennya profil'noho navchannya v zahal'noosvitnikh navchal'nykh zakladakh [Current issues of introduction of profile education in schools]. Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu. Pedahohichni nauky, 2013. Vol. 108.2. [elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_ 108 _3.
Rudenko O. Metodolohiya formuvannya stratehiyi innovatsiynoho rozvytku v systemi vyshchoyi osvity [The methodology of forming a strategy of innovative development in higher education]. Intehratsiya v yevropeys'kyy osvitniy prostir: zdobutky, problemy, perspektyvy, monohrafiya, za zah. red. F. H. Vashchuka. – Uzhhorod: ZakDU, 2011. – 560 p.
Tsyna A. Zmist tekhnolohichnoyi osvity v umovakh profil'noyi shkoly [Contents of technological education in specialized schools]. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity, 2010, Vol 1, pp. 21–23.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Vladyslav Boyko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).