ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНО ЗОРІЄНТОВАНОГО МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ
Ключові слова:
патріотизм, патріотичне виховання, молодь, народні промислиАнотація
Обґрунтовано актуальність проблеми виховання патріотизму молодого покоління в сучасних умовах. Розглянуто сутність понять «патріотизм» та «патріотичне виховання». Проаналізовано Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді. Приділено увагу виховному впливу українських народних промислів у формуванні патріотично зорієнтованого молодого покоління. Подано досвід роботи факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.
Посилання
HoncharenkoS. Ukrayins'kyy pedahohichnyy slovnyk, [Ukrainian Pedagogical Dictionary], Kyiv, Lybid', 1997. 376 p.
Konventsiya pro okhoronu nematerial'noyi kul'turnoyi spadshchyny, [Convention on the Safeguarding of the Intangible Cultural Heritage], Elektronnyy resurs, Rezhym dostupu: http://zakon3.rada. gov.ua/laws/show/995_d69/page
Kontseptsiya natsional'no-patriotychnoho vykhovannya ditey ta molodi, [The concept of national- patriotic education of children and youth], nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 16.06.2015 r. № 641, Elektronnyy resurs, Rezhym dostupu: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/ naczionalno-patriotichne-vixovannya
Novyy tlumachnyy slovnyk ukrayins'koyi movy, [New Dictionary of Ukrainian language], Kyiv, Vydavnytstvo AKONIT, 2004. Part. 2 K-P, 936 p.
Pro stratehiyu natsional'no-patriotychnoho vykhovannya ditey ta molodi na 2016-2020 roky, [On the strategy of national-patriotic education of children and youth in 2016-2020 years], Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 13.10.2015 r. Vol. 580/2015, Elektronnyy resurs: Rezhym dostupu: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/580/2015
Tytarenko V.P. Narodni promysly Ukrayiny, [Folk Ukraine], Poltava, Poltavs'kyy literator, 2011. 524 p.
Tytarenko V. Ukrayins'ki narodni remesla v khudozhn'o-estetychniy pidhotovtsi maybutnikh vchyteliv trudovoho navchannya, [Ukrainian folk crafts in artistic and aesthetic training of future teachers of labor studies], Elektronnyy resurs, Rezhym dostupu: http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2010/ 2010_3_30.pdf
Tyshchuk Ye. Patriotyzmyakperepustka v maybutnye, [Patriotism as a ticket to the future], 2010. Vol. 3. P. 36-37.
Ushyns'kyy K.D. Pro narodnist' u hromads'komu vykhovanni, [On the nation in public education], Vybrani pedahohichni tvory: u 2 t., Kyiv, 1983. Part. 1: Teoretychni problem pedahohiky. P. 43-103.
Shynkaruk V.I. Filosofs'kyy entsyklopedychnyy slovnyk, [Encyclopedic Dictionary of Philosophy], Kyiv, Abrys, 2002. 742 p.
Shorobura I.M. Osoblyvosti hromadyans'koho vykhovannya studentiv, [Features civic education students], Elektronnyy resurs, Pedahohichnyy dyskurs, 2013. Vol.14, P. 465-469. Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_ 2013_14_99.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Gadiella Galambosh

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).