ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Ключові слова:
професійна підготовка, компетентність, професійна діяльність вчителя технологій і креслення, трудова підготовка, професійна компетентність майбутнього вчителя технологій і кресленняАнотація
Обґрунтовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення. Аргументовано змістову характеристику поняття «професійна підготовка майбутнього вчителя технологій і креслення». Подано характеристику понять «професійна підготовка», «компетентність» і «професійна компетентність». Сформульовано вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходу, їх професійно значущих якостей. Виявлено особливості компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. Здійснено прогностичне обґрунтування напрямів удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти за напрямом «Технологічна освіта».
Посилання
Borysenko N. Profesijna pidgotovka majbutnih uchyteliv tehnologij v umovah suchasnogo osvitn'ogo prostoru. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelja [professional preparation of future teachers of technologiesis in the conditions of modern educational space], 2011, Vol. 4, рр. 295–301.
Encyklopedija pedagogichnyh tehnologij ta innovacij [Encyclopaedia of pedagogicaltechnologies and innovations], Kharkiv, Osnova, 2011. 176 р.
Kobernyk O. Sutnisna harakterystyka proektuvannja pedagogichnogo procesu [Essence description of planning of pedagogical process]. Zbirnyk naukovyh prac' Umans'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu imeni Pavla Tychyny, Uman' : PP Zhovtyj O.O., 2012, Part 2, рр. 101–110.
Orshans'kyj L. Strukturna model' stupenevoi' pidgotovky suchasnogo vchytelja trudovogo navchannja [Structural model of sedate preparation of modern teacher oflabour studies]. Naukovi zapysky Ternopil's'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu imeni Volodymyra Gnatjuka. Serija Pedagogika, Ternopil', TNPU, 2007, Vol 8, рр. 36–40.
Profesijna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja do pedagogichnoi' dijal'nosti : monografija [Professional preparation of future teacher to pedagogical activity]. O. A. Dubasenjuk, T. V. Semenjuk, O. Je. Antonova]. Zhytomyr, Zhytomyr. derzh. ped. un-t, 2003. 192 р.
Sydorenko V. K. Shho zavazhaje podolaty nevidpovidnist' pidgotovky vchytelja trudovogo navchannja potrebam suchasnoi' shkoly [What mixes to overcome disparity of preparation of teacherof labour studies to the necessities of modern school]. Trudova pidgotovka v suchasnij shkoli, 2013, Vol. 5, рр. 2–6.
Steshenko V. V. Teoretyko-metodychni zasady fahovoi' pidgotovky majbutn'ogo vchytelja trudovogo navchannja v umovah stupenevoi' osvity, monografija [Theoretical and methodological principles of professional preparationof future teacher of labour studies in the conditions of sedate education], Slov’jans'k, SDPU, 2004. 188 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Lyudmyla Bozhko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).