ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Lyudmyla Bozhko Криворізький державний педагогічний університет, Україна

Ключові слова:

професійна підготовка, компетентність, професійна діяльність вчителя технологій і креслення, трудова підготовка, професійна компетентність майбутнього вчителя технологій і креслення

Анотація

Обґрунтовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення. Аргументовано змістову характеристику поняття «професійна підготовка майбутнього вчителя технологій і креслення». Подано характеристику понять «професійна підготовка», «компетентність» і «професійна компетентність». Сформульовано вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів технологій і креслення у контексті компетентнісного підходу, їх професійно значущих якостей. Виявлено особливості компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів технологій і креслення. Здійснено прогностичне обґрунтування напрямів удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти за напрямом «Технологічна освіта».

Біографія автора

Lyudmyla Bozhko, Криворізький державний педагогічний університет

асистент кафедри загальнотехнічних дисциплін та професійного навчання

Посилання

Borysenko N. Profesijna pidgotovka majbutnih uchyteliv tehnologij v umovah suchasnogo osvitn'ogo prostoru. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelja [professional preparation of future teachers of technologiesis in the conditions of modern educational space], 2011, Vol. 4, рр. 295–301.

Encyklopedija pedagogichnyh tehnologij ta innovacij [Encyclopaedia of pedagogicaltechnologies and innovations], Kharkiv, Osnova, 2011. 176 р.

Kobernyk O. Sutnisna harakterystyka proektuvannja pedagogichnogo procesu [Essence description of planning of pedagogical process]. Zbirnyk naukovyh prac' Umans'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu imeni Pavla Tychyny, Uman' : PP Zhovtyj O.O., 2012, Part 2, рр. 101–110.

Orshans'kyj L. Strukturna model' stupenevoi' pidgotovky suchasnogo vchytelja trudovogo navchannja [Structural model of sedate preparation of modern teacher oflabour studies]. Naukovi zapysky Ternopil's'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu imeni Volodymyra Gnatjuka. Serija Pedagogika, Ternopil', TNPU, 2007, Vol 8, рр. 36–40.

Profesijna pidgotovka majbutn'ogo vchytelja do pedagogichnoi' dijal'nosti : monografija [Professional preparation of future teacher to pedagogical activity]. O. A. Dubasenjuk, T. V. Semenjuk, O. Je. Antonova]. Zhytomyr, Zhytomyr. derzh. ped. un-t, 2003. 192 р.

Sydorenko V. K. Shho zavazhaje podolaty nevidpovidnist' pidgotovky vchytelja trudovogo navchannja potrebam suchasnoi' shkoly [What mixes to overcome disparity of preparation of teacherof labour studies to the necessities of modern school]. Trudova pidgotovka v suchasnij shkoli, 2013, Vol. 5, рр. 2–6.

Steshenko V. V. Teoretyko-metodychni zasady fahovoi' pidgotovky majbutn'ogo vchytelja trudovogo navchannja v umovah stupenevoi' osvity, monografija [Theoretical and methodological principles of professional preparationof future teacher of labour studies in the conditions of sedate education], Slov’jans'k, SDPU, 2004. 188 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Bozhko, L. (2016). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ І КРЕСЛЕННЯ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 125–132. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85180

Номер

Розділ

УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ