ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ

Gregory Tereshchuk, Yuriy Turanov, Volodymyr Ponyatyshyn

Анотація


Вказано чинники, що визначають доцільність поглибленого вивчення електроінструменту майбутніми вчителями трудового навчання і технологій: зростання ринку електроінструменту; розробка нових типів інструменту; широке використання електроінструменту в домашніх майстернях і в умовах індивідуального виробництва; наявність питань щодо вивчення електроінструменту в програмах трудового навчання і навчання технологій, профільного навчання старшокласників, навчання учнів закладів професійно-технічної освіти. Встановлено організаційно-педагогічні умови формування у студентів умінь роботи електроінструментом: організація самоосвіти; розробка і впровадження у навчальний процес дидактичного забезпечення; здійснення професійної підготовки майбутніх учителів в умовах практико-орієнтованого навчання, виготовлення виробів з використанням електроінструменту.


Ключові слова


вчитель трудового навчання і технологій; електроінструмент; організаційно-педагогічні умови

Повний текст:

PDF

Посилання


Braun D. Entsiklopediya metodov obrabotki dereva: spravochnik [Encyclopedia methods works on wood], Moscow, AST Astrel', 2005. 176 р.

Dzhekson A. Entsiklopediya rabot po derevu [Encyclopedia works on wood], Moscow, Astrel', 2005. 319 р.

Mirovaya statistika ob"emov prodazh elektroinstrumentov [World statistics sale power tools]. Available at: http://www.santaflat.ru/mirovaya_statistika.php.

Skryn'ko N. V. Doslidzhennja tendencij rynku budivel'nyh instrumentiv [Research market trends construction tools]. Available at: http://www.rusnauka.com/18_ENXII_2015/Economics/6_195423.doc.htm.

Cisaruk V. Ju. Formuvannja u majbutnih vchyteliv trudovogo navchannja umin' i navychok roboty z elektroinstrumentamy u procesi vyvchennja kursu «Hudozhnja obrobka derevyny» [Formation of the teachers of labor training and skills to work with power tools in the study course «Artistic Wood Processing»] Zbirnyk naukovyh prac' Berdjans'kogo derzhavnogo pedagogichnogo universytetu. Pedagogichni nauky, 2010, N 2, рр. 212–215.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Браун Д. Энциклопедия методов обработки дерева: справочник; пер. с англ. Ю. Суслова / Д. Браун. – М.: АСТ Астрель, 2005. – 176 с.

Джексон А. Энциклопедия работ по дереву; пер. с англ. Ю. Е. Суслова / А. Джексон, Д. Дэй. – М.: Астрель, 2005. – 319 с.

Мировая статистика объемов продаж электроинструментов [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.santaflat.ru/mirovaya_statistika.php.

Скринько Н. В. Дослідження тенденцій ринку будівельних інструментів / Н. В. Скринько, О. О. Будалова. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/18_ENXII_2015/Economics/6_195423.doc.htm.

Цісарук В. Ю. Формування у майбутніх вчителів трудового навчання умінь і навичок роботи з електроінструментами у процесі вивчення курсу «Художня обробка деревини» / В. Ю. Цісарук // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету: Педагогічні науки. – 2010. – № 2. – С. 212–215.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Gregory Tereshchuk, Yuriy Turanov, Volodymyr Ponyatyshyn

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.