ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Larysa Savchenko ДВНЗ «Криворізький національний університет», Україна

Ключові слова:

продуктивні технології, професіоналізм, підвищення якості освіти, педагогічна діагностика

Анотація

Розкрито проблему впровадження продуктивних технологій у практику роботи вищої педагогічної школи. Показано, що технологія продуктивного навчання базується на основі практичного досвіду, що допомагає студентам у їхньому професійному пошуку, вирішенні соціальних, освітніх, психологічних і культурних проблем. Учасники продуктивного навчання беруть на себе контроль і самоконтроль за навчанням, використовують різні методи (колажі, рольові ігри, проектне навчання, вправи, що містять інформаційні та комунікативні медіатехнології). Відзначено, що в системі продуктивного навчання відбувається якісне оцінювання індивідуального освітнього процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних завдань і якості продукту. Акцент в оцінюванні робиться на вмінні використовувати знання, інформацію в різних видах діяльності. 

Біографія автора

Larysa Savchenko, ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Криворізького педагогічного інституту

Посилання

Bondar V. I. Teoriya i tekhnolohiia upravlinnia protsesom navchannia v shkoli [Theory and management technology of the sckool learning process]. Kyiv, 2000, 192 p.

Savchenko L. O. Vykorystannia pedahohichnoi diahnostyky yak osnova uspishnosti navchannia maibutnikh uchyteliv [The use of educational assessment as a basis for the success of future teachers]. Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problemy: zbirnyk naukovykh prats. Vol. 32, 2012, pp. 414–419.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Savchenko, L. (2016). ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 193–197. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85398