ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Natalya Kulalaieva Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, Україна

Ключові слова:

творчій підхід, професійна діяльність, майбутній будівельник, культура, безпека, професійно-технічні навчальні заклади

Анотація

Обґрунтуванню необхідність реалізації творчої складової професійної діяльності майбутніх будівельників під час їхньої підготовки в умовах професійно-технічного навчального закладу. Проаналізовано джерела творчої активності учнів, етапи становлення творчої діяльності фахівця. Виокремлено особистісні риси, що властиві творчим людям. Визначено умови формування професійно-творчої спрямованості майбутніх кваліфікованих робітників: відповідність освіти цілям випереджального розвитку; сприяння виникненню вибірково-позитивного ставлення майбутніх кваліфікованих робітників до професії; формування у них позитивної мотивації і задоволеності результатом власної діяльності; відповідні вимоги до педагога. Наведено основні рекомендації стосовно формування в учня творчого підходу до майбутньої професійної діяльності.

Біографія автора

Natalya Kulalaieva, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

кандидат хімічних наук, доцент, старший науковий співробітник лабораторії технологій професійного навчання

Посилання

Berdyaev N. A. Filosofiya svobody. Smysl tvorchestva [Philosophy of Freedom. meaning of creativity], Available at: http://booksite.ru/fulltext/ber/dya/berdyaev_n_a/fil/filosof/18.htm#17

Varennya G. A. Teorety`ko-metodologichni osnovy` praceoxoronnoyi diyal`nosti [Theoretical and methodological basis of pratseohoronnoyi]. Kyiv, Rary`tet, 2003, 216 p.

Vygotskiy L. S. Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology]. Moscow, Izd-vo AST, 2008, 671 p.

Gin A. A. TRIZ-pedagogika [TRIZ-pedagogic]. Moscow, LitRes, 2015, 120 p. – Available at: http://www.litres.ru/anatoliy-gin/triz-pedagogika/

Godfrua Zh. Chto takoe psikhologiya [What is the psychology], V 2-kh t. T. 1: Per. s frants. Alipova N. N., Pegelau A. V., Estrina T. Ya. Moscow. Mir, 1992. 496 p.

Il'in E. P. Psikhologiya tvorchestva, kreativnosti, odarennosti [Psychology of creativity, creativity, talent]. St. Petersburg, Piter, 2009, 448 p.

Kaly`ta N. K. D. Ushy`ns`ky`j pro vchy`telya: do problemy` vy`xovnogo idealu [D. Ushinsky about the teacher: the problem of educational ideal sti]. Molod` i ry`nok, 2008, Vol 11, pp. 149–154.

Makarenko A. S. Metody`ka vy`xovnoyi roboty` [Methods of educational work]. – Kyiv.: Rad. shkola, 1990. 366 p.

Maslou A. G. Motivatsiya i lichnost' [Motivation and Personality]. 3-e izd. / Per. s angl. V. Vasil'eva. St. Petersburg, Piter, 2008, 352 p.

Olakh A. Tvorcheskiy potentsial i lichnostnye peremeny [Creativity and personality changes], Obshchestvennye nauki za rubezhem. Ser. Naukovedenie, 1968, № 4, pp. 69–73.

Rodzhers N. Tvorchestvo kak usilenie sebya [Creativity as strengthening himself]. Voprosy psikhologii 1990, № 1, pp. 164–168.

Guiding Creative Talent. Contributors: E. Paul Torrance – Author. Publisher: Prentice-Hall. Place of publication: Englewood Cliffs, NJ. Publication year: 1962. – Available at: https://www.questia.com/read/9518634/guiding-creative-talent

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Kulalaieva, N. (2016). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 198–205. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85417

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОКРЕМИХ ГАЛУЗЕЙ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ