ПРО ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Anna Dobrovolska Івано-Франківський національний медичний університет, Україна

Ключові слова:

навчальний посібник, дидактичні принципи, модель, критерії оцінювання, ознаки, ІТ-компетентність, рівні сформованості

Анотація

Акцентовано увагу на особливостях укладання посібників для навчання майбутніх лікарів і провізорів дисциплінам природничо-наукової підготовки (ДПНП). Охарактеризованo дидактичні принципи, згідно з якими були укладені ці посібники, зважаючи на те, що під час їх використання в процесі навчання ДПНП повинна формуватись інформаційно-технологічна компетентність (ІТ-компетентність) майбутніх фахівців, а саме: принципи свідомості й активності, наочності, систематичності і послідовності, надійності, науковості, доступності, зв’язку теорії з практикою. З’ясовано, що методична концепція таких посібників скерована на навчальний процес і реалізує модель «зміст – текст – ІТ-компетентність». Визначено критерії оцінювання створених навчальних посібників, а також їх ознаки. Акцентовано увагу на чинниках, які обумовлюють вибір майбутніх лікарів і провізорів на користь відповідного навчального посібника. Визначено критерії, за якими можливе експертне оцінювання посібників, розроблених і запроваджених у процес навчання ДПНП. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки про вплив створених посібників на формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців під час навчання ДПНП.

Біографія автора

Anna Dobrovolska, Івано-Франківський національний медичний університет

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри медичної інформатики, медичної і біологічної фізики 

Посилання

Dobrovolska A. Formuvannya i rozvytok IT-kompetentnosti maybutnikh likariv i provizoriv za umov intehratsiyi dystsyplin pryrodnycho-naukovoyi pidhotovky [The formation and development of the IT-competence of future doctors and pharmacists on conditions of disciplines integration of naturally scientific preparation]. Zbirnyk naukovykh prats' Umans'koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. 2016, Vyp. 1, рр. 87–100.

Cunningsworth A. 1995. Choosing Your Coursebook. Oxford. Heinemann. Mode of access: https://www.scribd.com/doc/52754321/Choosing-your-coursebook

Sheldon, Leslie. E. 1988. Evaluating ELT textbooks and materials. ELT Journal. Vol. 42 (4), Oxford University Press, рр. 237–246. Mode of access: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.473.7638&rep=rep1&type=pdf

Williams D. 1983. Developing criteria for textbook evaluation. ELT Journal. Vol. 37 (3), Oxford University Press, рр. 251–255.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Dobrovolska, A. (2016). ПРО ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ ДИСЦИПЛІНАМ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 230–239. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85425

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОКРЕМИХ ГАЛУЗЕЙ І СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ