ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Maryna Marko ДДПУ ім. І. Франка, Україна

Ключові слова:

готовність, ігрова компетентність, навчально-ігрові технології, вчитель початкових класів

Анотація

Висвітлено проблему формування готовності майбутніх учителів початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у процесі професійно-педагогічної діяльності, тобто формування у студентів відповідної ігрової компетентності. На основі теоретичного аналізу наукової літератури розкрито сутність поняття «ігрова компетентність», визначено рівні формування ігрової компетентності, показано взаємозв’язок і відповідність між рівнями та компонентами структури навчально-ігрових технологій. Розглянуто етапи та зміст формування готовності майбутніх учителів до використання навчально-ігрових технологій у професійно-педагогічній діяльності.

Біографія автора

Maryna Marko, ДДПУ ім. І. Франка

аспірант кафедри методики трудового і професійного навчання та  декоративно-ужиткового мистецтва

Посилання

Vinias-Trofymenko K.B. Pidvyshhennya profesijnoyi kompetentnosti pedagoga [Improving the professional competence of the teacher], Kharkiv, Osnova, 2007. 176 р.

Gluzman N.A. Metodyko-matematychna kompetentnist majbutnix uchyteliv pochatkovyx klasiv [Methodological-mathematical competency of future teachers of primary classes], Kyiv, HighSchool XXI, 2010. 407 р.

Zinenko I.M. Vyznachennya struktury matematychnoyi kompetentnosti uchniv starshogo shkilnogo viku [Determining the structure of mathematical competence of students of high school age], Teaching science: theory, history, innovative technologies, 2009. 2, P. 165–174.

Zyazyun I.A. Proektyvny’j analiz texnologij pedagogichnoyi diyi [Projective analysis technology teacher action], Pedagogy and Psychology, 2010. 2 (67), P. 22 – 33.

Zanyuk S.S. Psyhologiya moty’vaciyi [Psychology of motivation], Kyiv, Lybid, 2002. 304 p.

Pedagogichna majsternist’ [Pedagogical skills], Kyiv, HighSchool, 1997. 349 р.

Khomich L.O.Profesijno-pedagogichna pidgotovka vchytelya pochatkovyx klasiv [Professional and pedagogical training of primary school teachers], Kyiv, Master-S, 1998. 200 р.

Shcherban P.M. Navchal’no-pedagogichni igry u vyshhyx navchal’nyx zakladax [Pedagogical and educational games in higher education], Kyiv, HighSchool, 2004. 207 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Marko, M. (2016). ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 245–251. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85494