ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Vasyl Kyzmenko КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», Україна
  • Vitaliya Prymakova КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», Україна

Ключові слова:

наукова картина світу, підготовка вчителів початкових класів, післядипломна освіта, світоглядні уявлення, трудове навчання

Анотація

Охарактеризовано специфіку підготовки вчителів початкових класів у післядипломній освіті до формування наукової картини світу в школярів засобами трудового навчання. Встановлено напрями діяльності педагогів із зазначеної проблеми в курсовий і міжкурсовий періоди підвищення їх кваліфікації. Уточнено контент поняття «наукова картина світу». Визначено роль трудового навчання в її формуванні в учнів, потенціал вказаної навчальної дисципліни як інтегратора знань. Окреслено педагогічні умови підготовки вчителів до формування адекватних світоглядних уявлень у молодших школярів. Проаналізовано програми з трудового навчання для початкової школи, навчально-тематичні плани курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів у закладах післядипломної освіти.

Біографії авторів

Vasyl Kyzmenko, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки, менеджменту освіти й інноваційної діяльності

Vitaliya Prymakova, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

доктор педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики виховання

Посилання

Al'tshuller G. Najti ideju / G. Al'tshuller // Novosibirsk: Vostochno-Sibirskoe izdatel'stvo, 1989, 178 p.

Gafitulin M. S. Adaptivnaja Teorija Reshenija Izobretatel'skih Zadach (ATRIZ) / M. S. Gafitulin // Tehnologija tvorchestva, 1998, № 2, pp. 40–43.

Honcharenko S.U. Metodolohycheskye y teoretycheskye osnovы formyrovanyya u uchashchykhsya sredney shkolы estestvennonauchnoy kartynы myra : dys. … doktora ped. nauk v forme nauch. doklada: 13.00.01; 13.00.02 / S. U. Honcharenko, K., 1989, 56 p.

Derzhavnyy standart pochatkovoyi zahal'noyi osvity, zatverdzhenyy postanovoyu Kabinetu Ministriv Ukrayiny vid 20 kvitnya 2011 r. № 462 // Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny, 2011. № 33, 1378 p.

Kuzmenko V. V. Formuvannya naukovoyi kartyny svitu uchniv: vid vytokiv do s'ohodennya: monohrafiya / V. Kuzmenko, Kherson: RIPO, 2007, 600 p.

Meyerovych M. TRVZ-pedahohika. Osvita yak syntez filosofiyi, psykholohiyi i pedahohiky / M. Meyerovych, L. Shrahina // Zavuch, 2006, Hruden' (№ 35), Nasha vkladka, pp. 2–8.

Prohramy dlya seredn'oyi zahal'noosvitn'oyi shkoly. 1–4 klasy. K. : Pochatkova shkola, 2006, 432 p.

Sydorenko V. K. Zahal'noosvitnya pidhotovka uchniv u protsesi trudovoho navchannya / V. K. Sydorenko, K., 1998, 183 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-22

Як цитувати

Kyzmenko, V., & Prymakova, V. (2016). ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 295–301. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/85589