ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Bogdana Saliuk Бердянський державний педагогічний університет, Україна

Ключові слова:

інфографіка, інтелектуальна мапа, викладання англійської мови

Анотація

Розглядається питання використання технологій візуалізації даних, інфографіки та інтелектуальних мап у викладанні іноземної мови, зокрема англійської, студентам неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Наголошується на доцільності впровадження цих технологій, що сприятиме полегшенню сприйняття студентами граматичного або лексичного матеріалу, оптимізації навчального процесу, інтересу в подальшому вивченні іноземної мови. Інтелектуальні мапи застосовуються при вивченні лексико-граматичного матеріалу на різних етапах – від уведення нової теми до її повторення і узагальнення, а також у побудові системи комунікативних вправ та аналізу професійно орієнтованих текстів, у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів.

Біографія автора

Bogdana Saliuk, Бердянський державний педагогічний університет

кандидат філологічних наук, старший викладач

Посилання

Buzan T., Buzan B. Supermyshlenie [The Mind Map Book], Minsk: Popurri, 2003. 304 p.

Hordyeyeva A., Kulyk S. Formuvannya anhlomovnoyi leksychnoyi kompetentnosti molodshykh shkolyariv z vykorystannyam kart pam’yati [Formation of English Lexical Competence of Junior Students using Mind Maps]. Inozemni movy, 2013, vol. 2, pp. 13–18.

Zinnurov E. Tekhnolohiya vykorystannya informatsiynykh zasobiv navchannya na urotsi inozemnoyi movy [Technology of using of information educational tools in the foreign language lesson]. – Access modes: http://www.nv-imc.edukit.zt.ua/news/id/2125/vn/Технологія-використання-інформаційних-засобів-навчання/.

Kochevanov A. Infografika: Vchera, segodnya, zavtra [Infographics: yesterday, today, tomorrow]. – Access modes: http://infogra.ru/infographics/ infografika-vchera-segodnya-zavtra.

Kubrak N. Masterskaya «Infografika v rabote s det’mi» [Workshop «Infographics in the work with children»]. – Access modes: https://sites.google.com/site/ infogradeti/home.

Mind map. – Access modes: // https://en.wikipedia.org/wiki/Mind_map.

Peres D. Sovety Al’berto Kairo po effektivnoi vizualizatsii dannyakh [Alberto Cairo’s advice in effective data visualization]. – Access modes: http://ijnet.org/ru/node/7747.

Savchuk I. Vykorystannya vizualizatsiyi ta infohrafiky v navchanni dekoratyvno-uzhytkovomu mystetstvu [Use of visualization and infographics in learning decorative handcraft art]. Problemy ta perspektyvy formuvannya natsional’noyi humanitarno-tekhnichnoyi elity, 2015, vol. 42 (46), pp. 380–386.

Idioms describing people. – Access modes: http://manutd4me.blogspot.ru/2014/ 04/idioms-describing-people.html

Present Simple. – Access modes: http://weallswimtogether.blogspot.ru/ 2014/09/unit-1-present-simple-continuous.html

Rotrekl Zdenek. How infographics can help teach the rules of English. – Access modes: https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/how-infographics-can-help-teach-the-rules-of-english.

Tricky prepositions. – access modes: // http://www.grammar.net/tricky-prepositions.

Tsymbalyuk Katya, Levchuk Dasha. Adjectives. Degrees of Comparison. – Access modes: http://greenforest.com.ua/projects/articles/visual-grammar

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Saliuk, B. (2016). ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 31–38. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/93810