ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Ключові слова:
інфографіка, інтелектуальна мапа, викладання англійської мовиАнотація
Розглядається питання використання технологій візуалізації даних, інфографіки та інтелектуальних мап у викладанні іноземної мови, зокрема англійської, студентам неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів (ВНЗ). Наголошується на доцільності впровадження цих технологій, що сприятиме полегшенню сприйняття студентами граматичного або лексичного матеріалу, оптимізації навчального процесу, інтересу в подальшому вивченні іноземної мови. Інтелектуальні мапи застосовуються при вивченні лексико-граматичного матеріалу на різних етапах – від уведення нової теми до її повторення і узагальнення, а також у побудові системи комунікативних вправ та аналізу професійно орієнтованих текстів, у груповій, індивідуальній і самостійній роботі студентів.
Посилання
Buzan T., Buzan B. Supermyshlenie [The Mind Map Book], Minsk: Popurri, 2003. 304 p.
Hordyeyeva A., Kulyk S. Formuvannya anhlomovnoyi leksychnoyi kompetentnosti molodshykh shkolyariv z vykorystannyam kart pam’yati [Formation of English Lexical Competence of Junior Students using Mind Maps]. Inozemni movy, 2013, vol. 2, pp. 13–18.
Zinnurov E. Tekhnolohiya vykorystannya informatsiynykh zasobiv navchannya na urotsi inozemnoyi movy [Technology of using of information educational tools in the foreign language lesson]. – Access modes: http://www.nv-imc.edukit.zt.ua/news/id/2125/vn/Технологія-використання-інформаційних-засобів-навчання/.
Kochevanov A. Infografika: Vchera, segodnya, zavtra [Infographics: yesterday, today, tomorrow]. – Access modes: http://infogra.ru/infographics/ infografika-vchera-segodnya-zavtra.
Kubrak N. Masterskaya «Infografika v rabote s det’mi» [Workshop «Infographics in the work with children»]. – Access modes: https://sites.google.com/site/ infogradeti/home.
Mind map. – Access modes: // https://en.wikipedia.org/wiki/Mind_map.
Peres D. Sovety Al’berto Kairo po effektivnoi vizualizatsii dannyakh [Alberto Cairo’s advice in effective data visualization]. – Access modes: http://ijnet.org/ru/node/7747.
Savchuk I. Vykorystannya vizualizatsiyi ta infohrafiky v navchanni dekoratyvno-uzhytkovomu mystetstvu [Use of visualization and infographics in learning decorative handcraft art]. Problemy ta perspektyvy formuvannya natsional’noyi humanitarno-tekhnichnoyi elity, 2015, vol. 42 (46), pp. 380–386.
Idioms describing people. – Access modes: http://manutd4me.blogspot.ru/2014/ 04/idioms-describing-people.html
Present Simple. – Access modes: http://weallswimtogether.blogspot.ru/ 2014/09/unit-1-present-simple-continuous.html
Rotrekl Zdenek. How infographics can help teach the rules of English. – Access modes: https://www.britishcouncil.org/voices-magazine/how-infographics-can-help-teach-the-rules-of-english.
Tricky prepositions. – access modes: // http://www.grammar.net/tricky-prepositions.
Tsymbalyuk Katya, Levchuk Dasha. Adjectives. Degrees of Comparison. – Access modes: http://greenforest.com.ua/projects/articles/visual-grammar
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Bogdana Saliuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).