ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
монолог, діалог, метод дискусії, метод дебатів, іноземна моваАнотація
Аналізуються засоби активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. Розглядаються типологія, джерела, вимоги до дидактичного забезпечення діалогу, правила ведення діалогу, а також обставини, що перешкоджають його виникненню. Зазначається, що діалогічний підхід припускає не лише передачу знань, а й спільне особистісне зростання, особистісний розвиток викладачів та студентів. Увага приділяється особливостям використання методів дискусії і дебатів у вивченні іноземної мови, етапам роботи над ними, вмінням і навичкам, якими необхідно володіти викладачу, якщо він прагне використовувати ці методи. Стверджується, що розвиток інтелектуальної активності студентів на заняттях з іноземної мови може бути досягнутим за допомогою специфічних проблемних ситуацій, які сприяють розвитку навичок критичного мислення.
Посилання
Buber M. Dva obraza very [Two images of faith] Moscow, Respublika, 1995. 464 p.
Nazarova V.D. Pedagogicheskoe obespechenie interaktivnogo vzaimodeistviya prepodavatelei so studentami srednikh professional’nykh obrazovatel’nykh uchrezhdenii diss, kand. ped. nauk [Pedagogical providing of interaction of teachers with students of vocational training colleges. Cand. ped. sci. diss.] Ulan-Ude, 2007. 182 p.
Stolyarenko L. D. Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology] Rostov n/D, Feniks, 2003. 544 p
Hadfield Jill Classroom Dynamics. Oxford University Press. Sixth impression 1997. 180 p.
Osborn A. F. Applied imagination (1st edn.). New York, Scribner 1957. 220 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Tetyana Rozumna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).