ЗАСОБИ АКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Tetyana Rozumna

Анотація


Аналізуються засоби активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з іноземної мови. Розглядаються типологія, джерела, вимоги до дидактичного забезпечення діалогу, правила ведення діалогу, а також обставини, що перешкоджають його виникненню. Зазначається, що діалогічний підхід припускає не лише передачу знань, а й спільне особистісне зростання, особистісний розвиток викладачів та студентів. Увага приділяється особливостям використання методів дискусії і дебатів у вивченні іноземної мови, етапам роботи над ними, вмінням і навичкам, якими необхідно володіти викладачу, якщо він прагне використовувати ці методи. Стверджується, що розвиток інтелектуальної активності студентів на заняттях з іноземної мови може бути досягнутим за допомогою специфічних проблемних ситуацій, які сприяють розвитку навичок критичного мислення.


Ключові слова


монолог; діалог; метод дискусії; метод дебатів; іноземна мова

Повний текст:

PDF

Посилання


Buber M. Dva obraza very [Two images of faith] Moscow, Respublika, 1995. 464 p.

Nazarova V.D. Pedagogicheskoe obespechenie interaktivnogo vzaimodeistviya prepodavatelei so studentami srednikh professional’nykh obrazovatel’nykh uchrezhdenii diss, kand. ped. nauk [Pedagogical providing of interaction of teachers with students of vocational training colleges. Cand. ped. sci. diss.] Ulan-Ude, 2007. 182 p.

Stolyarenko L. D. Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology] Rostov n/D, Feniks, 2003. 544 p

Hadfield Jill Classroom Dynamics. Oxford University Press. Sixth impression 1997. 180 p.

Osborn A. F. Applied imagination (1st edn.). New York, Scribner 1957. 220 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бубер М. Два образа веры / М. Бубер. – М.: Республика, 1995. – 464 с.

Назарова В. Д. Педагогическое обеспечение интерактивного взаимодействия преподавателей со студентами средних профессиональных образовательных учреждений: дис. …канд. пед. наук: 13.00.04 / В. Д. Назарова. – Улан-Удэ, 2007. – 182 с.

Столяренко Л. Д. Педагогическая психология / Л. Д. Столяренко. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2003. – 544 с.

Hadfield Jill Classroom Dynamics / Jill Hadfield. – Oxford University Press. Sixth impression 1997. – 180 p.

Osborn A. F. Applied imagination (1st edn.) / A. F. Osborn. –New York: Scribner 1957. – 220 p. 



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Tetyana Rozumna

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.