ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: АРГУМЕНТИ «ЗА» ТА «ПРОТИ»

Автор(и)

  • Lyudmyla Hnapovska Сумський державний університет, Україна
  • Valentyna Karpova Сумський державний університет, Україна

Ключові слова:

мережева педагогіка, цифрове середовище, онлайн-навчання, інноваційні технології, цифрові освітні ресурси, когнітивно-особистісний розвиток

Анотація

Аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання, пов’язані з впровадженням формату дистанційної освіти, створенням нейромережі (нейронету) та розповсюдженням ідей нейрокомунікації, переходом на цифрові носії інформації, орієнтацією національних систем освіти на транснаціональний бізнес. Розглядаються варіанти екстраполяції положень сучасної цифрової педагогіки на їх практичне втілення у методиці навчання іноземних мов із фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.  

Біографії авторів

Lyudmyla Hnapovska, Сумський державний університет

кандидат филологічних наук, доцент

Valentyna Karpova, Сумський державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Gabdulhakov V. F. Cifrovaja pedagogika i gejmifikacija obrazovanija v universitetah [Digital Pedagogics and gamification of education in universities]. Obrazovanie i samorazvitie, 2014, vol. 4 (42), pp. 37–43.

Obrazovanie v koordinatah globalizacionnogo razvitija: teorii i interpretacii [Education within the framework of globalised development: theories and interpretations: ed. by. E. A. Podol’ska], Har’kov, NUA Publ., 2014. 356 p.

V. Platonov Novaja onlajn pedagogika [New online Pedagogics]. Available at: www.slideshare.net/ValeriyPlatonov/ss-47068698

Pochemu sotrudniki Silikonovoj doliny otdajut svoih detej v shkoly bez komp’juterov [Why the Silicon Valley staff bring their children to schools without computers]. Available at: http://www.adme.ru/zhizn-semya/shkola-bez-kompyuterov-763510/©AdMe.ru

Timoshenkov I. V. Chelovek, instituty i rynki v sisteme obrazovanija [Man, institutes and markets in the system of education], Har’kov, NUA Publ., 2010. 468 p.

Acedo M. 10 Pros and Cons of a Flipped Classroom / M. Acedo [Electronic Resource]. – Available at: http://www.teachthought.com/learning/blended-flipped-learning/10-pros-cons-flipped-classroom/

Bauerlein M. The Dumbest Generation: How the Digital Age Stupefies Young Americans and Jeopardizes Our Future (Or, Don’t Trust Anyone Under 30) / M. Bauerlein. – New York: Tarcher/Penguin, 2008. 264 p.

Davidson C. N. Now You See It: How Technology and Brain Science Will Transform Schools and Businesses for the 21st Century / C. N. Davidson. – New York: Viking, 2011. – 352 p.

Dehaene S. Reading in the Brain. The Science and Evolution of a Human Invention / S. Dehaene. – Penguin Viking, 2009. – 388 p.

Goleman D. Emotional Intelligence: Why It Can Matter More than IQ / D. Goleman. – New York: Bantam, 2006. – 384 p.

Mueller P. A. Take Notes by Hand for Better Long-Term Comprehension / P. A. Mueller, D. M. Oppenheimer [Electronic Resource]. – Available at: www.psychologicalscience.org/news/releases/take-notes-by-hand-for-better-long-term-comprehension.html

Schaub M. 92% of college students prefer print books to e-books, study finds / M. Schaub [Electronic Resource]. – Available at: http://www.latimes.com/books/jacketcopy/la-et-jc-92-percent-college-students-prefer-paper-over-pixels-20160208-story.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Hnapovska, L., & Karpova, V. (2016). ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: АРГУМЕНТИ «ЗА» ТА «ПРОТИ». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 202–210. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/94651