ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ТА ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: АРГУМЕНТИ «ЗА» ТА «ПРОТИ»

Lyudmyla Hnapovska, Valentyna Karpova

Анотація


Аналізуються тенденції формування та перспективи розвитку сучасної парадигми в освіті. Проводяться паралелі між класичними та інноваційними моделями навчання в контексті розгляду основних характеристик цифрового освітнього середовища, в якому розгортаються сучасні педагогічні процеси. Висвітлюються деякі аспекти глобальної проблеми комп’ютеризації навчання, пов’язані з впровадженням формату дистанційної освіти, створенням нейромережі (нейронету) та розповсюдженням ідей нейрокомунікації, переходом на цифрові носії інформації, орієнтацією національних систем освіти на транснаціональний бізнес. Розглядаються варіанти екстраполяції положень сучасної цифрової педагогіки на їх практичне втілення у методиці навчання іноземних мов із фокусом на розвиток когнітивно-особистісного потенціалу студента.  


Ключові слова


мережева педагогіка; цифрове середовище; онлайн-навчання; інноваційні технології; цифрові освітні ресурси; когнітивно-особистісний розвиток

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Gabdulhakov V. F. Cifrovaja pedagogika i gejmifikacija obrazovanija v universitetah [Digital Pedagogics and gamification of education in universities]. Obrazovanie i samorazvitie, 2014, vol. 4 (42), pp. 37–43.

Obrazovanie v koordinatah globalizacionnogo razvitija: teorii i interpretacii [Education within the framework of globalised development: theories and interpretations: ed. by. E. A. Podol’ska], Har’kov, NUA Publ., 2014. 356 p.

V. Platonov Novaja onlajn pedagogika [New online Pedagogics]. Available at: www.slideshare.net/ValeriyPlatonov/ss-47068698

Pochemu sotrudniki Silikonovoj doliny otdajut svoih detej v shkoly bez komp’juterov [Why the Silicon Valley staff bring their children to schools without computers]. Available at: http://www.adme.ru/zhizn-semya/shkola-bez-kompyuterov-763510/©AdMe.ru

Timoshenkov I. V. Chelovek, instituty i rynki v sisteme obrazovanija [Man, institutes and markets in the system of education], Har’kov, NUA Publ., 2010. 468 p.

Acedo M. 10 Pros and Cons of a Flipped Classroom / M. Acedo [Electronic Resource]. – Available at: http://www.teachthought.com/learning/blended-flipped-learning/10-pros-cons-flipped-classroom/

Bauerlein M. The Dumbest Generation: How the Digital Age Stupefies Young Americans and Jeopardizes Our Future (Or, Don’t Trust Anyone Under 30) / M. Bauerlein. – New York: Tarcher/Penguin, 2008. 264 p.

Davidson C. N. Now You See It: How Technology and Brain Science Will Transform Schools and Businesses for the 21st Century / C. N. Davidson. – New York: Viking, 2011. – 352 p.

Dehaene S. Reading in the Brain. The Science and Evolution of a Human Invention / S. Dehaene. – Penguin Viking, 2009. – 388 p.

Goleman D. Emotional Intelligence: Why It Can Matter More than IQ / D. Goleman. – New York: Bantam, 2006. – 384 p.

Mueller P. A. Take Notes by Hand for Better Long-Term Comprehension / P. A. Mueller, D. M. Oppenheimer [Electronic Resource]. – Available at: www.psychologicalscience.org/news/releases/take-notes-by-hand-for-better-long-term-comprehension.html

Schaub M. 92% of college students prefer print books to e-books, study finds / M. Schaub [Electronic Resource]. – Available at: http://www.latimes.com/books/jacketcopy/la-et-jc-92-percent-college-students-prefer-paper-over-pixels-20160208-story.html


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Габдулхаков В. Ф. Цифровая педагогика и геймификация образования в университетах / В. Ф. Габдулхаков, Э. Г. Галимова // Образование и саморазвитие. – 2014. – № 4 (42). – С. 37–43.

Образование в координатах глобализационного развития: теории и интерпретации: монография / авт. кол.: Е. А. Подольская и др.; под общ. ред. Е. А. Подольской. – Харьков: Изд-во НУА, 2014. – 356 с.

В. Платонов Новая онлайн педагогика / В. Платонов. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www.slideshare.net/ValeriyPlatonov/ss-47068698

Почему сотрудники Силиконовой долины отдают своих детей в школы без компьютеров [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.adme.ru/zhizn-semya/shkola-bez-kompyuterov-763510/©AdMe.ru.

Тимошенков И. В. Человек, институты и рынки в системе образования: монография / И. В. Тимошенков. – Харьков: Изд-во НУА, 2010. – 468 с.

Acedo M. 10 Pros and Cons of a Flipped Classroom / M. Acedo. [Electronic Resource]. – Available at: http://www.teachthought.com/learning/blended-flipped-learning/10-pros-cons-flipped-classroom/.

Bauerlein M. The Dumbest Generation: How the Digital Age Stupefies Young Americans and Jeopardizes Our Future (Or, Don’t Trust Anyone Under 30) / M. Bauerlein. –New York: Tarcher/Penguin, 2008. – 264 p.

Davidson C. N. Now You See It: How Technology and Brain Science Will Transform Schools and Businesses for the 21st Century / C. N. Davidson. –New York: Viking, 2011. – 352 p.

Dehaene S. Reading in the Brain. The Science and Evolution of a Human Invention / S. Dehaene. – Penguin Viking, 2009. – 388 p.

 Goleman D. Emotional Intelligence: Why It Can Matter More than IQ / D. Goleman. –New York: Bantam, 2006. – 384 p.

 Mueller P. A. Take Notes by Hand for Better Long-Term Comprehension / P. A. Mueller, D. M. Oppenheimer. [Electronic Resource]. – Available at: www.psychologicalscience.org/news/ releases/take-notes-by-hand-for-better-long-term-comprehension.html.

 Schaub M. 92% of college students prefer print books to e-books, study finds / M. Schaub. [Electronic Resource]. – Available at: http://www.latimes.com/books/jacketcopy/la-et-jc-92-percent-college-students-prefer-paper-over-pixels-20160208-story.html.    



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Lyudmyla Hnapovska, Valentyna Karpova

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.