ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Maria Mytnyk

Анотація


Представлено дослідження з вивчення й зіставного аналізу існуючих інтенсивних методів навчання іноземних мов. Виявлено позитивних та негативних сторін інтенсивної методики навчання іноземних мов. Розглянуто ідеї раціональної організації і інтенсифікації навчання іноземних мов від їх зародження й до моменту їх складання у цілісну систему. Проаналізовано переваги і недоліки найпопулярніших методик інтенсивного навчання, характерних для різних історичних періодів: cугестопедичний метод Г. Лозанова, метод активізації резервних можливостей учнів Г. Кітайгородської, емоційно-смисловий метод І. Шехтера, інтенсивний курс вивчення іноземної мови Л. Гегечкорі, сугестокібернетичний інтегральний метод прискореного навчання іноземної мови В. Петрусинського, прискорений курс вивчення розмовного мовлення шляхом занурення А. Плесневич. Проаналізовано принципи навчання і роль кожного методу в розвитку методики інтенсивного навчання іноземної мови.


Ключові слова


зіставний аналіз; інтенсивний метод; інтенсифікація навчання; методика інтенсивного навчання іноземних мов

Повний текст:

PDF

Посилання


Kashina E. G. Tradicii i innovacii v metodike prepodavanija inostrannogo jazyka: ucheb. posobie dlja studentov filologicheskih fakul’tetov universitetov / E. G. Kashina. – Samara: Univers-grupp, 2006. – 75 s.

Kitajgorodskaja G. A. Metodika intensivnogo obuchenija inostrannym jazykam / G. A. Kitajgorodskaja. – M.: Vysshaja shkola, 1986. – 112 s.

Leont’ev A. A. Obshhaja metodika obuchenija inostrannym jazykam / A. A. Leont’ev. – Moskva: Vysshaja shkola, 1991. – 85 s.

Metodika izuchenija jazykov. Metod Lozanova. Suggestologija – izuchenie vnushenija i vnushaemosti. [Elektronnoe izdanie] – Rezhim dostupa: http://filolingvia.com/publ/67-1-0-104.

Obrazcov P. I. Professional’no-orientirovannoe obuchenie inostrannomu jazyku na nejazykovyh fakul’tetah vuzov: Uchebnoe posobie / Pod. red. P. I. Obrazcova. – Orel:OGU, 2005. – 114 s.

Clark K. The design and implementation of an English immersion program / K. Clark. // The ABC’s of English immersion: A teacher guide. – Washington, DC: Center for Equal Opportunity, 2000. – 44 p.

Walker C. L. The complexity of immersion education: Teachers, addresses and issues / C. L. Walker, D. J. Tedick. // Modern Language Journal. – 2000. – Vol. 1, No. 84. – P. 931–940.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Кашина Е. Г. Традиции и инновации в методике преподавания иностранного языка: учеб. пособие для студентов филологических факультетов университетов / Е. Г. Кашина. – Самара: Универс-групп, 2006. – 75 с.

Китайгородская Г. A. Методика интенсивного обучения иностранным языкам / Г. А. Китайгородская. – М.: Высшая школа, 1986. – 112 с.

Леонтьев А. А. Общая методика обучения иностранным языкам / А. А. Леонтьев. – М.: Высшая школа, 1991. – 85 с.

Методика изучения языков. Метод Лозанова. – Суггестология – изучение внушения и внушаемости. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://filolingvia.com/publ/67-1-0-104.

Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку на неязыковых факультетах вузов: учебное пособие; под ред. П. И. Образцова. – Орел: ОГУ, 2005. – 114 с.

Clark K. The design and implementation of an English immersion program / K. Clark. // The ABC’s of English immersion: A teacher guide. – Washington, DC: Center for Equal Opportunity, 2000. – 44 p.

Walker C. L. The complexity of immersion education: Teachers, addresses and issues / C. L. Walker, D. J. Tedick. // Modern Language Journal. – 2000. – Vol. 1, № 84. – P. 931–940.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Maria Mytnyk

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.