ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Maria Mytnyk Міжнародний гуманітарний університет, Україна

Ключові слова:

зіставний аналіз, інтенсивний метод, інтенсифікація навчання, методика інтенсивного навчання іноземних мов

Анотація

Представлено дослідження з вивчення й зіставного аналізу існуючих інтенсивних методів навчання іноземних мов. Виявлено позитивних та негативних сторін інтенсивної методики навчання іноземних мов. Розглянуто ідеї раціональної організації і інтенсифікації навчання іноземних мов від їх зародження й до моменту їх складання у цілісну систему. Проаналізовано переваги і недоліки найпопулярніших методик інтенсивного навчання, характерних для різних історичних періодів: cугестопедичний метод Г. Лозанова, метод активізації резервних можливостей учнів Г. Кітайгородської, емоційно-смисловий метод І. Шехтера, інтенсивний курс вивчення іноземної мови Л. Гегечкорі, сугестокібернетичний інтегральний метод прискореного навчання іноземної мови В. Петрусинського, прискорений курс вивчення розмовного мовлення шляхом занурення А. Плесневич. Проаналізовано принципи навчання і роль кожного методу в розвитку методики інтенсивного навчання іноземної мови.

Біографія автора

Maria Mytnyk, Міжнародний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Kashina E. G. Tradicii i innovacii v metodike prepodavanija inostrannogo jazyka: ucheb. posobie dlja studentov filologicheskih fakul’tetov universitetov / E. G. Kashina. – Samara: Univers-grupp, 2006. – 75 s.

Kitajgorodskaja G. A. Metodika intensivnogo obuchenija inostrannym jazykam / G. A. Kitajgorodskaja. – M.: Vysshaja shkola, 1986. – 112 s.

Leont’ev A. A. Obshhaja metodika obuchenija inostrannym jazykam / A. A. Leont’ev. – Moskva: Vysshaja shkola, 1991. – 85 s.

Metodika izuchenija jazykov. Metod Lozanova. Suggestologija – izuchenie vnushenija i vnushaemosti. [Elektronnoe izdanie] – Rezhim dostupa: http://filolingvia.com/publ/67-1-0-104.

Obrazcov P. I. Professional’no-orientirovannoe obuchenie inostrannomu jazyku na nejazykovyh fakul’tetah vuzov: Uchebnoe posobie / Pod. red. P. I. Obrazcova. – Orel:OGU, 2005. – 114 s.

Clark K. The design and implementation of an English immersion program / K. Clark. // The ABC’s of English immersion: A teacher guide. – Washington, DC: Center for Equal Opportunity, 2000. – 44 p.

Walker C. L. The complexity of immersion education: Teachers, addresses and issues / C. L. Walker, D. J. Tedick. // Modern Language Journal. – 2000. – Vol. 1, No. 84. – P. 931–940.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Mytnyk, M. (2016). ЗІСТАВНИЙ АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ІНТЕНСИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 210–216. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/95011