ІНТЕГРОВАНИЙ СПЕЦКУРС «НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ І КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»

Автор(и)

  • Olha Kolominova ВПНЗ «Український гуманітарний інститут», Україна
  • Svitlana Roman ВПНЗ «Український гуманітарний інститут», Україна

Ключові слова:

інтегрований спецкурс, майбутні вчителі іноземної мови і культури, початкова школа, міжкультурная парадигма, бакалавр

Анотація

Розглядаються загальноосвітні, психолого-дидактичні й методичні засади розробки інтегрованого спецкурсу для студентів мовних педагогічних вищих навчальних закладів (ВНЗ). Спецкурс спрямований на здійснення спеціальної методичної підготовки майбутніх учителів до навчання іноземної мови і культури учнів початкової школи на матеріалі англійської мови й англомовної культури за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Бакалавр”. Аналіз концептуальних засад даного спецкурсу виявляє значний потенціал його змісту в аспекті забезпечення умов системного формування методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкової школи і набуття ними здатності й готовності до якісної реалізації професійно значущих функцій свого фаху в контексті сучасної освітньої парадигми. Окреслюються перспективи укладання програми даного спецкурсу.

Біографії авторів

Olha Kolominova, ВПНЗ «Український гуманітарний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент

Svitlana Roman, ВПНЗ «Український гуманітарний інститут»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Bihych O. B. Teoriya i praktyka formuvannya metodychnoyi kompetentsiyi vchytelya inozemnoyi movy pochatkovoyi shkoly: navchal’nyy posibnyk [Theory and practice of method competence development of primary school foreign language teachers: teaching guide], Lenvit, 2006, 206 p.

Vovk O. I. Komunikatyvno-kohnityvna kompetentnist’ maybutnikh filolohiv: nova paradyhma suchasnoyi osvity: monohrafiya [Communicative-cognitive competence of pre-service philologists: new paradigm of modern education: monograph ] Cherkasy, 2013, 500 p.

Derzhavnyy standart pochatkovoyi zahal’noyi osvity [The state standards of primary education], Available at: http://www.mon.gov.ua

Kolominova O. O. Kontrol u navchanni inozemnoyi movy uchniv pochatkovoyi shkoly v aspekti pidruchnykotvorennya [Assessment in teaching a foreign language primary school learners through the perspective of textbook creation], Inozemni movy, 2014, Vol. 1, pp. 18-28.

Kolominova O. O. Orhanizatsiya pidsumkovoho kontrolyu navchal’nykh dosyahnen’ uchniv z anhliys’koyi movy u pochatkoviy shkoli [Organization of primary school learners’ summative assessments of English] Inozemni movy, 2011, Vol. 3, pp. 38-47.

Kolominova O. O. Analiz shkil’noho pidruchnyka yak komponent metodychnoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv inozmenoyi movy i kul’tury [School textbook analysis as a component of instructional technology development of pre-service foreign language and culture teachers], 2015, Vol. 80, Part 2, pp. 139-145.

Kolominova O. O. Suchasni tekhnolohiyi navchannya anhliys’koyi movy u pochatkoviy shkoli [Modern technologies of teaching English in primary school] Inozemni movy, 2010, Vol. 2, pp. 40-47.

Bihych O. B. Borysko N. F., Borets’ka H. E., Metodyka navchannya inozmenykh mov i kul’tur: teoriya i praktyka: pidruchnyk dlya stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: a textbook for students of classical, pedagogical and linguistic universities], К.: Lenvit, 2013, 590 p.

Ryeznik L. S. Analiz teoretychnykh zasad seriyi NMK z anhliys’koyi movy dlya pochatkovoyi shkoly [Theoretical principles analysis of English coursebooks for primary school], Inozemni movy, 2010, Vol. 1, pp. 36–42.

Roman S. V. Metodyka navchannya anhliys’koyi movy u pochatkoviy shkoli: navchal’nyy posibnyk [Methods of teaching English in primary school: teaching guide], Lenvit, 2009, 216 p.

Roman S. V. Metodychna pidhotovka studentiv do realizatsiyi doslidnoyi diyal’nosti vchytelya inozemnoyi movy v pochatkoviy shkoli [Instructional technology of students for implementing a primary school teacher research function], Inozemni movy, 2007, Vol. 3, pp. 23–29.

Samoylyukevych Teoriya i praktyka navchannya inozemnykh mov u pochatkoviy shkoli v konteksti novoyi osvitn’oyi paradyhmy/Perspektyvy rann’oho navchannya inozemnykh mov v Ukrayini ta za kordonom, [The theory and practice of teaching foreign languages in primary school through the perspective of a new educational paradigm], Zhytomyr, ZhDU Franka, 2012, pp. 9–24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-19

Як цитувати

Kolominova, O., & Roman, S. (2016). ІНТЕГРОВАНИЙ СПЕЦКУРС «НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ І КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ». Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (4), 216–222. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/95022