ПРОБЛЕМА ІНТЕГРОВАНОГО ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧИТАННІ ТА ГОВОРІННІ
Ключові слова:
інтегроване навчання, читання, говоріння, англомовна компетентність, мовленнєва діяльністьАнотація
Розглянуто проблему інтегрованого формування англомовної компетентності в читанні і говорінні. Описано принципи, в основі яких лежить ідея інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності. Вказано, які ідеї необхідно враховувати в процесі розробки методики інтегрованого формування в студентів англомовної компетентності в читанні та говорінні: одночасне формування навичок та вмінь читання і говоріння; трактування читання і говоріння як цілей і засобів навчання; підготовка студентів до усного мовленнєвого висловлювання на основі роботи з текстом; використання текстів з метою створення інформаційної та лінгвістичної основи висловлювання; врахування особливостей професійного дискурсу; ретельний відбір текстового матеріалу; залучення механізму переносу навичок і вмінь читання та говоріння; письмова фіксація інформації, власних ідей; оволодіння лінгвосоціокультурними знаннями і вміннями паралельно з навчанням читання та говоріння.
Посилання
Gaponova S. V. Vzayemopovyazane navchannya vy`div movlennyevoyi diyal`nosti u procesi navchannya inozemnoyi movy` [Integrated teaching different speech activities in foreign language teaching] // Inozemni movy, 2009, Vol. 2, P. 13–16.
Lohvina S. A. Synerhiya vydiv movlennyevoyi diyal’nosti u navchal’nomu protsesi, Visnyk Natsional’noyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny, 2013, Vyp. 5. [Synergy of speech activities in educational process] – Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_5_17.
Metodyka navchannya inozemnykh mov i kul’tur: teoriya i praktyka: pidruchnyk dlya stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice], Bihych O. B., Borysko N. F., Borets’ka H. E. ta in.; za zah. red. S. Yu. Nikolayevoyi. K.: Lenvit, 2013. 590 p.
Novyy slovnyk inshomovnykh sliv: blyz’ko 40 000 sl. i slovospoluchen’ [New dictionary of foreign words: nearly 40000 words and word combinations], L. I. Shevchenko, O. I. Nika, O. I. Khom"yak, A. A. Dem"yanyuk; za red. L. I. Shevchenko. K.: ARIY, 2008. 672 p.
Stativka V. I. Vzayemopov"yazane navchannya vydiv movlennyevoyi diyal’nosti uchniv osnovnoyi shkoly v protsesi pidhotovky ta stvorennya tekstiv [Integrated teaching secondary pupils speech activities in the process of preparing and creating texts], avtoref. dys. … d-ra ped. nauk: 13.00.02. – K., 2006. – 40 p.
Bernhardt E. B. Understanding Advanced Second-Language Reading / E. B. Bernhardt. – New York, NY: Routledge, Taylor and Francis Group, 2010. 218 p.
Hinkel E. Integrating the four skills: Current and historical perspectives / E. Hinkel // Oxford Handbook in Applied Linguistics; R.B. Kaplan (Ed.). – Oxford University Press, 2010. 2nd ed. P. 110–126.
Kern R. G. Literacy and language teaching / R. G. Kern. – Oxford: Oxford University Press, 2000. – 304 p.
Vernier S. The five language skills in the EFL classroom / S. Vernier, S. Barbuzza, S. D. Giusti, G. Moral // Nueva Revista de Lenguas Extranjeras. – 2008, Vol. 10. P. 263–261.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Natalia Dobrovolska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).