МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Оlesia Oliinyk Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.6

Ключові слова:

модель, методологічно-цільовий блок, організаційно-процесуальний блок, оцінно-результативний блок, системний підхід, особистісно-орієнтовний підхід, компетентний підхід, інтегративний підхід, креативний підхід, організаційно-педагогічні умови

Анотація

На основі аналізу праць науковців визначено поняття «модель». Показано, що модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування конструктивних умінь молодших школярів графічно відображає структуру і зміст означеної підготовки, обґрунтування педагогічних умов ефективної реалізації навчального процесу, розробку відповідного навчально-методичного супроводу та контрольно-діагностичного інструментарію. Встановлено й охарактеризовано блоки моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування конструктивних умінь молодших школярів: методологічно-цільовий, організаційно-процесуальний та оцінно-результативний. Визначено теоретико-методологічної основи процесу підготовки, основні принципи та підходи, на яких вона заснована, мету і завдання, педагогічні умови підготовки, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до формування конструктивних умінь молодших школярів.

Біографія автора

Оlesia Oliinyk, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича

асистент

Посилання

Anіshchenko O. V. Suchasnі pedagogіchnі tekhnologіji: kurs lektsіj: navchalnij posіbnyk [Modern educational technology: lectures, tutorial]. Nіzhyn, 2005, 198 p.

Velikyj tlumachnyj slovnyk suchasnoji ukrajinskoji movy: 250 000 slіv [Great Dictionary of Modern Ukrainian: 250 000 words]. Kyiv, 2009, 1736 р.

Komar O. A. Teoretichnі ta metodichnі zasady pіdhotovky majbutnіkh uchytelіv pochatkovoji shkoly do zastosuvannia іnteraktivnoji tekhnologіji [Theoretical and methodological principles of training of primary school teachers to use interactive technology], dis. … d-ra ped. nauk: 13.00.04, Uman, 2011, 512 р.

Stefanenko P. V. Distantsіyne navchannia u vyshchіj shkolі: monografіja [Distance learning in higher education]. Donetsk, 2002, 400 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-28

Як цитувати

Oliinyk О. (2017). МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 37–42. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.6