ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ПРОДУКТИВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ

Автор(и)

  • Maria Ivanchuk Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича, Україна
  • Irina Istyniuk Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича,

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.8

Ключові слова:

інноваційна виховна діяльність, молодші школярі, готовність вчителя, педагогічні умови, педагогічна практика

Анотація

Проаналізовано підходи і визначено сутність готовності вчителя до інноваційної виховної діяльності в початковій освіті. Уточнено сутність понять «інноваційна виховна діяльність», «готовність студента до інноваційної виховної діяльності». Розкрито суть і роль мотиваційного, когнітивного, креативного і спонукально-праксеологічного компонентів вказаної готовності. Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності студентів до інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами у процесі педагогічної практики. Представлено програму оптимізації інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами у процесі педагогічної практики, яка охоплює систему структурованих видів робіт. Відзначено, що апробація програми показала ефективність виконання різних видів індивідуальної і групової роботи зі студентами. Запропоновано методичні рекомендації щодо вдосконалення підготовки студентів до інноваційної виховної діяльності з молодшими школярами.

Біографії авторів

Maria Ivanchuk, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича

доктор психологічних наук, професор 

Irina Istyniuk, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Bekh I. D. Vykhovannja osobystosti [Educating the individual], Kyiv, Lybid', 2008, 848 p.

Vasenko V. V. Formuvannja ghotovnosti studentiv do trudovogho vykhovannja molodshykh shkoljariv [Formation of readiness of students to the labor education of younger students], avtoref. dys. … kand. ped. nauk: 13.00.01, Kyiv, 1992, 18 p.

Dychkivska I. M. Innovacijni pedaghoghichni tekhnologhiji [Innovative educational technology: teach. Guidances], Kyiv, Akademvydav, 2004, 352 p.

Dubasenyuk A. Profesijna pidghotovka majbutnjogho vchytelja do pedaghoghichnoji dijaljnosti [Professional training of future teachers to pedagogical activity], Zhytomyr, ZSPU, 2003, 192 p.

Trotsko G. Teoretychni ta metodychni osnovy pidghotovky studentiv do vykhovnoji dijaljnosti u vyshhykh pedaghoghichnykh navchaljnykh zakladakh [Theoretical and methodological foundations of preparing students for educational activities in higher educational institutions], Kharkiv, 1996, 421 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-28

Як цитувати

Ivanchuk, M., & Istyniuk, I. (2017). ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА ПРОДУКТИВНОЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 48–54. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.8