СТРУКТУРА Й ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ КОМПЛЕКСНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Olena Moskalenko Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.15

Ключові слова:

модель, моделювання, педагогічна система, особливі умови, особливі ситуації льотної діяльності, безпека польотів, структура, компонент, авіаційний фахівець, льотний вищий навчальний заклад (ВНЗ)

Анотація

Теоретично обґрунтовано структуру й основні компоненти комплексної моделі підготовки курсантів до професійної комунікації в особливих умовах. Відзначено важливість чинних світових методик навчання авіаційних фахівців для підвищення їхнього професійного рівня, які потребують поглиблених знань з англійської мови. З’ясовано сутність понять «модель», «моделювання» і «педагогічна система». Запропоновано авторські дефініції понять «педагогічна система підготовки авіаційних фахівців до професійної комунікації в особливих умовах» і «комплексна модель підготовки авіаційних фахівців до професійної комунікації в особливих умовах і ситуаціях». Вказано, що всі елементи комплексної моделі перебувають у взаємозв’язку.

Біографія автора

Olena Moskalenko, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Honcharenko S. U. Ukrayinskyy pedahohichnyy slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary], Kyiv, Lybid, 1997, 376 p.

Koziar M. M. Teoretychni ta metodychni zasady profesiynoyi pidhotovky osobovoho skladu pidrozdiliv z nadzvychaynykh sytuatsiy [Theoretical and Methodological Grounds of Professional Training` Experts of Subunits in Emergency Situations. Dr of ped. sci. abstract], avtoref. … dokt. ped. nauk. Kyiv, 2005, 37 р.

Kryvoruchko L. S. Orhanizatsiya profesiynoyi pidhotovky pratsivnykiv orhaniv vnutrishnikh sprav do diy v ekstremal'nykh umovakh. Diss., cand. ped. sci. [Professional training of Internal Affairs Agencies in emergency situations. Cand. of sci. diss.]. Kharkiv, 2008, 209 p.

Prokofieva M. Yu. Modelyuvannya yak metod pidhotovky vchytelya pochatkovykh klasiv do dyferentsiyovanoho navchannya molodshykh shkolyariv [Modelling as a training method of a primary school teacher to differential studying of junior pupils], Vyshcha osvita Ukrayiny u konteksti intehratsiyi do yevropeyskoho osvitnoho prostoru. Tematychnyy vypusk. Kyiv, 2011, P. 343–349.

Yahupov V. V. Zahalnodydaktychni osnovy navchannya viyskovosluzhbovtsiv strokovoyi sluzhby Zbroynykh syl Ukrayiny [Didactical grounds of military servicemen studying of Ukrainian Armed Forces. Dr of ped. sci. abstract], avtoref. … dokt. ped. nauk. Kyiv, 2002, 38 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-28

Як цитувати

Moskalenko, O. (2017). СТРУКТУРА Й ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ КОМПЛЕКСНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 92–99. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.15