НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ

Автор(и)

  • Zhanna Stelmashuk Рівненський державний гуманітарний університет, Україна
  • Nataliia Hrуtsіuk Лютинський НВК, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.24

Ключові слова:

національно-патріотичне виховання, учні, сільська школа, досвід

Анотація

Відзначено доцільність вивчення досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів з національно-патріотичного виховання учнів з огляду на сучасну соціокультурну та суспільно-політичну ситуацію у країні, рівень розвитку науки й потреби педагогічної практики. Представлено програму та механізм реалізації системи національно-патріотичного виховання учнів сільської загальноосвітньої школи Поліського регіону (на прикладі Лютинського НВК Дубровицького району Рівненської області). Розкрито завдання та зміст, охарактеризовано форми та методи національно-патріотичного виховання учнів. Зроблено висновок, що комплексне застосування традиційних та інноваційних форм, методів і засобів виховання, за умови скоординованої взаємодії всіх учасників виховного процесу на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та культурологічного підходів з урахуванням природних, соціальних, культурних та етнографічних особливостей Полісся, сприяє ефективній реалізації завдань національно-патріотичного виховання учнів.

Біографії авторів

Zhanna Stelmashuk, Рівненський державний гуманітарний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Nataliia Hrуtsіuk, Лютинський НВК

заступник директора з виховної роботи

Посилання

Encyklopediya osvity [Encyclopedia of education].Pod. red.V. Kremen,Kyiv,Jurinkom Inter, 2008.1040 p.

Kontseptsiya natsional'no-patriotychnoho vykhovannya ditey ta molodi. [The сoncept of national–patriotic education of children and youth], nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny vid 16.06.2015 r. No 641, Elektronnyy resurs, Rezhym dostupu: http://mon.gov.ua/usi-novivni/novini/2015/06/16/ naczionalno-patriotichne-vixovannya.

Pro stratehiyu natsional'no-patriotychnoho vykhovannya ditey ta molodi na 2016-2020 roky. [On the strategy of national-patriotic education of children and youth in 2016-2020 years], Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 13.10.2015 r. Vol. 580/2015, Elektronnyy resurs: Rezhym dostupu: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/580/201

Stel'mashuk Zh. H., Hrytsyuk N. Y. Prohrama formuval'noho etapu doslidno-eksperymental'noyi roboty za temoyu «Realizatsiya modeli natsional'no-patriotychnoho vykhovannya uchniv sil's'koyi shkoly polis'koho rehionu» [The program of the forming stage of experimental work on the theme "implementation of the model of the national-patriotic education of pupils of rural secondary school of the Polesie region "], Rivne, RSHU, 2016. 28 p.

Ushyns'kyy K.D. Pro narodnist' uhromads'komuvykhovanni [On the nation in public education], Vybrani pedahohichni tvory: u2 t., Kyiv, 1983. Part. 1: Teoretychni рroblem pedahohiky. P. 43-103.

Yaroshenko A. O. Tsinnisnyy dyskurs osvity: monohrafiya [Axiological discourse of education], Kiev, NPU, 2004. 156 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-28

Як цитувати

Stelmashuk, Z., & Hrуtsіuk N. (2017). НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (1), 153–160. https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.24