ТЕНДЕНЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В США
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.17.1.22Ключові слова:
професійно-технічна освіта, «ком’юніті» коледж, професійна підготовка, академічна програмаАнотація
Схарактеризовано основні тенденції становлення професійно-технічної освіти в США як провідної ланки підготовки фахівців. Виокремлено три періоди розвитку професійно-технічної освіти, зокрема: 1) I період (ХVII ст. – 1862 р.) – створення перших професійних шкіл та коледжів; 2) ІІ період (1862 р. – 1950 р.) – становлення та розвиток системи ленд-грант коледжів; 3) ІІІ період (ІІ половина ХХ ст. – до нашого часу) – реформування освіти згідно з новими вимогами науково-технічного прогресу та потребами суспільства у контексті світових змін. Проаналізовано сучасну структуру професійно-технічної освіти в США. Акцентовано увагу на діяльності молодших дворічних (ком’юніті) коледжів як основної ланки професійно-технічної освіти в США.Посилання
Bondarenko V. F. (2008) Lend-hrant koledzhi SSHA: osnovni periody rozvytku [Land Grand colleges in the USA: main stages of development]. Pedahohichni ta istorychni nauky, Vol. 73, pp. 18 – 33. 2. Elʹbrekht O. M. (2010) Pidhotovka menedzheriv u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh Velykoyi Brytaniyi, Kanady, SSHA. Avt. diss, ped.nauk [Professional training of managers in the universities of Great Britain, Canada and the USA. Dr. ped.sci.diss.]. Kyyiv, 40 p. 3. Kudin V. O. (2002) Profesiyna osvita na riznykh etapakh lyuds’koyi diyal’nosti [Vocational education on the different stages of human development]. Profesiyna osvita v zarubizhnykh krayinakh: porivnyal’nyy analiz. Kyyiv, pp. 11 – 45. 4. Tarasyuk L. N., Tseykovych K. N. (1997) Osvita SSHA [Education in the USA]. Sotsial’no-politychnyy zhurnal, pp. 45 – 52. 5. Brunner S. H. (1962) Land-grant colleges and universities: 1862-1962. Washington: USA Government Printing Office, 78 p. 6. Eddy E. D. (1957) Colleges for our land and time: the land-grant idea in American education New York: Harper & Brothers Publishers, 328 р. 7. James E. J. (1910) The origin of the land-grant act of 1862 (the so-called Morrill Act) and some accounts of its author Jonathan B. Turner. University of Illinois Bulletin, University Studies, Vol. 4, pp. 100 – 111. 8. First Morrill Act: approved on July 2, 1862 (12 Stat. 503) (unpublished) Available at: http://www.csrees.usda.gov/about/offices/legis/morrill.html#f16 (accessed 14.04.2017). 9. The Carl D. Perkins Vocational and Technical Education Act. (unpublished) Available at: https://www2.ed.gov/offices/OVAE/CTE/perkins.html (accessed 14.04.2017). 10. The Carl D. Perkins Vocational Education Act. (unpublished) Available at: https://www.govtrack.us/congress/bills/98/hr4164 (accessed 14.04.2017). 11. The School-to-Work Opportunities Act. (unpublished) Available at: https://www2.ed.gov/pubs/Biennial/95-96/eval/410-97.pdf (accessed 14.04.2017).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitalij Lola
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).