ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ОСНОВНОЇ ЛАНКИ (НА ПРИКЛАДІ МОРФОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ)

Автор(и)

  • NATALIA YERMAK Бердянський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.10

Ключові слова:

текстотворчі уміння, текстотворча діяльність, функціональна компонента, морфологія української мови, експериментально-дослідне навчання

Анотація

Проаналізовано взаємозв’язок складових формування текстотворчих умінь з морфології української мови із завданнями експериментально-дослідного навчання. Представлено відповідність цих завдань із функціональними компонентами, а саме: розумовою, планувальною, пошуковою, інформаційною, систематизуючою, вибірковою, оціночною й аналітичною. Охарактеризовано запропоновані функціональні компоненти з використанням науково-методичного підходу, основними сутнісними ознаками якого є оцінки кожної окремої функціональної компоненти експериментально-дослідного навчання в контексті формування текстотворчих умінь на уроках морфології української мови. Наведено показники вказаних функціональних компонент на основі запропонованих творчих завдань щодо формування текстотворчих умінь учнів закладів загальної середньої освіти основної ланки на прикладі морфології української мови

Біографія автора

NATALIA YERMAK, Бердянський державний педагогічний університет

аспірантка

Посилання

Golub N. B. Conceptual principles of the modern methodology of teaching the Ukrainian language in a comprehensive school / N. B. Golub // Ukrainian Pedagogical Journal. – 2015. – No. 1. – P. 107–118.

State Standards for Basic and Comprehensive Secondary Education: Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 23.11.2011 No. 1392. Avaible at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF.

Criteria for assessing academic achievements for students of grades 5-10 from the Ukrainian language. – Avaible at: https://mon.gov.ua/.

The program for pupils of 5–9 forms for comprehensive educational institutions with the Ukrainian language studing (with changes that were done in 2017): Order of the Ministry of Education of Ukraine from 07.06.2017 № 804. – Avaible at: https://mon.gov.ua/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26

Як цитувати

YERMAK, N. (2018). ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ОСНОВНОЇ ЛАНКИ (НА ПРИКЛАДІ МОРФОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 73–81. https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.10