ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ І ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ

Автор(и)

  • IRYNA SKRIL Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.15

Ключові слова:

іноземна мова за професійним спрямуванням, планування навчальних занять, цілі навчання, навчальна діяльність, оцінювання

Анотація

Аналізуються особливості планування навчальних занять з іноземної мови за професійним спрямуванням (ІМПС) для майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Важливість викладання англійської мови для професійного використання, особливо в сфері гостинності та ресторанного обслуговування, є незаперечною. Вказано, що досконале володіння англійською мовою потрібне у всіх професійних сферах, зокрема в індустрії гостинності завдяки своїм специфічним характеристикам. Постановка цілей, проектування планування і створення планів навчальних занять розглянуто як необхідні логічні кроки у процесі проведення занять для навчання іноземної мови за професійним спрямуванням для майбутніх фахівців готельного та ресторанного обслуговування. Показано етапи реалізації плану навчальних занять. Представлено приклади навчальних цілей, навчальна діяльність та оцінювання майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи. Відзначено актуальність практичного використання теоретичних мовних знань, особливості планування навчальних занять. Досліджено різні умови, етапи та організаційні форми з їх впливом на процес навчання ІМПС для майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи.

Біографія автора

IRYNA SKRIL, Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу

Старший викладач

Посилання

Medodyka navchannia inozemnych mov i kultur: teoriia i praktyka [Methodology of teaching foreign languages and cultures: theory and practice]: pidruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohichnych i linhvistychnykh universytetiv / Bihych O. B., Borysko N.F., Boretska H.E. ta in. / za zahaln. red. S. Yu. Nikolaievoii. – К.: Lenvit, 2013. – 590с.

Teoriia i praktyka formuvannia inshomovnoi profesiino oriientovanoi kompetentnosti v govorinni u studentiv nelinhvistychnyh spetsialnostei [Theory and practice of formation of foreign language professional-oriented competence in speaking among students of non-linguistic specialties]: kolektyvna monohrafiia za zah. i nauk. red O. B. Bihych / O. B. Bihych, L. V.Bondar, M. M. Voloshynova, L. O. Maksymenko, O. M. Ohui, I. O. Simkova, Ya. V. Okopna. – Kyiv: Vyd. tsentr KNLU, 2013. – 383 p.

Anderson, L., & Krathwohl, D. A. Taxonomy for Learning, Teaching and Assessing: A Revision of Bloom's Taxonomy of Educational Objectives. – New York: Longman, 2001. – 352p.

Basturkmen H. Ideas and Options in English for Specific Purposes / Helen Basturkmem. – London: Lawrence Erlbaum Associates, 2006. – 186 p.

Dudley-Evans, T. Developments in English for Specific Purposes: a multidisciplinary approach. – Cambridge: Cambridge University Press, 2009. – 317p.

Harmer J. The Practice of English Language Teaching / J. Harmer. – 3rd ed. – [S. l.]: Pearson Education Limited, 2001. – 371 p.

Hughes, Arthur. Testing for Language Teachers. – Glasgow: Cambridge University Press,1989. – 172p.

Hutchinson Tom, and Waters Alan. English for Specific Purposes: A Learning - centred Approach Cambridge [Cambridgeshire: Cambridge UP, 1987. Print. – 183p.

Longman Dictionary of Language Teaching and Applied Linguistics / Jack C. Richards, Richard Schmidtt. – 4th ed. – Harlaw: Pearson Education Limited, 2010. – 645 p.

Tarone E. Focus on the Language Learner / E. Tarone, G. Yule. – Oxford University Press, 1995. – 206 p.

Thornbury, S. How to Teach Vocabulary. – Harlow: Longman, 2002. – 185 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26

Як цитувати

SKRIL, I. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ І ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (2), 108–116. https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.2.15