DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.1.9
ПРОЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Antonova O. Obdarovanist: dosvid istorychnoho ta porivnialnoho analizu. [Giftedness: the experience of historical and comparative analysis]: monohrafiia. Zhytomyr, Zhytomyr. derzh. un-t, 2005. 456 p.
Bezpalko O. Sotsialne proektuvannia. [Social projecting]: navch. posibnyk. Kyiv, Kyiv un-t im. B. Hrinchenka, 2010. 127 p.
Horbatiuk R. Teoretychni osnovy proektnoi pidhotovky majbutnikh inzheneriv-pedahohiv. [Theoretical bases of project preparation of future engineers pedagogues]. Molod i rynok: schomisiachnyj naukovo-pedahohichnyj zhurnal Drohobytskoho derzhavnoho pedahohichnoho un-tu im. I. Franka, 2009, vol. 2 (49), pp. 35‒42.
Mykhajlyshyn H., Protas O. Teoretychni osnovy problemy formuvannia kreatyvnoi kompetentnosti majbutnikh sotsial'nykh pratsivnykiv do roboty z obdarovanymy ditmy. [Theoretical basis of the problem of forming creative competence of future social workers to work with gifted children]. Osvitni dyskurs: zbirnyk naukovykh prats. / Holov. red. O. Kyvliuk. Kyiv: Hileia, 2019, vol. 17 (10), pp. 33‒44.
Protas O. Tekhnolohiia diahnostyky skhylnosti obdarovanykh ditej do vyboru profesii. [Technology for diagnosing the propensity of gifted children to choose a profession]. Uprovadzhennia innovatsijnoi osvitnoi paradyhmy v hirskykh shkolakh Ukrains'kykh Karpat / za nauk. red. Oliiar M. Ivano-Frankivsk, Suprun V. P., 2019, pp. 375‒382.
Funtikova O. Suchasnyj pohliad na vykorystannia metodu proektiv v orhanizatsii samostijnoi roboty studentiv poza audytoriieiu u vyschij shkoly. [Contemporary view on the use of the project method in the organization of independent work of students outside the classroom in high school]. Pedahohika, psykholohiia ta medychno-biolohichni. problemy fizychnoho vykhovannia i sportu, 2003, vol. 11, pp. 17–24.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
1. Антонова О. Обдарованість: досвід історичного та порівняльного аналізу: монографія / О. Антонова. – Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. – 456 с.
2. Безпалько О. Соціальне проектування: навч. посібник / О. Безпалько. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. – 127 с.
3. Горбатюк Р. Теоретичні основи проектної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / Р. Горбатюк. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного ун-ту ім. І. Франка. – 2009. – № 2(49). – С. 35–42.
4. Михайлишин Г. Теоретичні основи проблеми формування креативної компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми / Г. Михайлишин, О. Протас. Освітній дискурс: збірник наукових праць / гол. ред. О. Кивлюк. – К.: Гілея, 2019. – Вип. 17 (10). – С. 33–44.
5. Протас О. Технологія діагностики схильності обдарованих дітей до вибору професії / О. Протас. Упровадження інноваційної освітньої парадигми в гірських школах Українських Карпат / за наук. ред. М. Оліяр. – Івано-Франківськ: Супрун В. П., 2019. – С. 375–382.
6. Фунтікова О. Сучасний погляд на використання методу проектів в організації самостійної роботи студентів поза аудиторією у вищій школі / О. Фунтікова // Педагогіка, психологія та медично-біологічні. проблеми фізичного виховання і спорту. – 2003. – № 11. – С. 17–24.
Copyright (c) 2020 OKSANA PROTAS

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.