DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.20.1.25

РЕЦЕНЗІЯ НА НАУКОВУ МОНОГРАФІЮ Ю. П. БЕНДЕС, В. П. СЕРГІЄНКА, В. Д. СИРОТЮКА «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ-ГАЛУЗІ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

IHOR VOITOVYCH

Анотація


Обгрунтовано теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців ІТ-галузі. Розроблено методичну систему навчання фізики студентів, яка містить такі основні складові, як зміст курсу фізики, методи, засоби і технології навчання, форми його організації, навчальні й інформаційні ресурси. Визначено педагогічні умови навчання фізики майбутніх фахівців у галузі телекомунікацій шляхом системного використання засобів візуалізації навчального матеріалу, реалізацією зворотнього зв’язку між користувачем та засобами комп’ютерних технологій, автоматизацією процесів інформаційно-методичного забезпечення, організацією управління навчальною діяльністю, контролю за результатами засвоєння знань.

 


Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ






Copyright (c) 2020 IHOR VOITOVYCH

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.