ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • КРІСТІНА ТОРОП Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.21.1.26

Анотація

Проаналізовано організаційно-педагогічні умови навчання школярів з порушенням інтелектуального розвитку в умовах компетентнісного підходу. Вказано, що це сукупність певних, фактів, обставин, впливів, процесів, що дають змогу керувати освітнім процесом, у результаті якого формується особистість дитини, засобами педагогічних та дидактичних впливів, з метою підвищення ефективності освітнього процесу. Визначено стан дослідження проблеми в сучасній науковій літературі. Обґрунтовано, необхідність розроблення організаційно-педагогічних умов навчання школярів з порушенням інтелектуального розвитку в умовах компетентнісного підходу шляхом створення комфортного середовища для отримання знань, умінь і навичок для продуктивного та ефективного їх застосування у життєдіяльності, які передбачатимуть: індивідуальний підхід до учнів, використання сучасних технологічних досягнень і професійних ресурсів, необхідних для того, щоб зацікавити дітей до навчання, підтримувати їхній інтерес до пізнання в умовах викликів ХХІ століття. Виокремлено основні чинники формування ключових компетентностей школярів з порушеннями інтелектуального розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-07