ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙ, СТВОРЕНИХ ЗАСОБАМИ FLASH

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.3

Ключові слова:

анімація, інтерфейс, Flash-демонстрації, мультимедіа, інтерактивність, експеримент

Анотація

Використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість створення і дослідження моделей в різних предметних галузях, тому педагоги все частіше звертаються до мультимедійних засобів навчання. У статті показано широкий спектр використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі; розглянуто програму Flash як засіб для створення таких демонстрацій; визначено переваги у використанні вищезгаданої програми у процесі створення навчальних мультимедійних засобів; продемонстровано розроблену мультимедійну демонстрацію засобами Adobe Flash. Мультимедіа демонстрації, або як їх ще називають мультимедійні демонстрації, інтерактивні демонстрації чи анімаційні демонстрації, – це найбільш обширний за своїми можливостями вид демонстрацій. На сьогодні Flash перетворився на таке широке і різноманітне середовище, що нелегко знайти фахівця, який однаково добре вміє використовувати всі її можливості.

Вказано дидактичні властивості мультимедійних засобів: багатоканальність, наочність, інтегральне пред’явлення знань, інтерактивність. Властивості інтерактивності дають змогу інтегрувати в мультимедійну демонстрацію звук, відеофайли, анімацію, інтерфейс (систему меню – управління), тривимірні об’єкти і будь-які інші елементи без втрати якості. Відзначено, що Flash-демонстрації є універсальним продуктом, який дозволяє найгармонійніше поєднувати навчальну інформацію з яскравим нетривіальним дизайном та анімацією, добиваючись максимальної віддачі від демонстрації. Стосовно традиційних для анімаційної і графічної програми можливостей, то підтримка розробників в цьому відношенні стала як ніколи повнішою. Ця підтримка не обмежується однією анімацією, оскільки пакет Flash еволюціонував в ефективний мультимедійний інструментальний засіб, здатний інтегрувати широкий набір мов і мультимедійних форматів; це можливість створення анімації єдиним файлом, без папок і підкачки документів. Ще один величезний плюс – можливість встановити на основі Flash через відносно невеликий розмір файлу автозапуск демонстрації при завантаженні з диску.

Біографії авторів

ОЛЬГА ГЛАВАЦЬКА, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент

ІННА ГРОД , Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат фізико-математичних наук, доцент

Посилання

Vakulenko T. S., Petrova V. V. Development of studentsʼ cognitive independence by electronic means of learning. Research work of students as a factor in improving the professional training of future teachers: Coll. Science. etc. / editor. H.: Virovets A. P. “Apostrophe”, 2012. Vol. 6. P. 24–28.

Vityuk V.V., Zuyko K.V. The use of multimedia presentations in reading lessons. World Science. 2016. Vol. 1 (5). T. 3. Р.13–16

Galeta Ya. V. Formation of cognitive independence of students of economic college by means of information technologies: Avtoref. dis. Cand. ped. Science. Kirovograd, 2005. 20 p.

Grod I., Dudin O. Creating programmable animations using Flash-technologies. Proceedings. Series: Pedagogy. 2008. Vol. 3. P. 173–178.

Zhytteneva N. V. The use of computer training for the formation of cognitive interest in the teaching of natural sciences and mathematics: textbook. Kharkiv, 2008. 60 p.

Zavgorodnya O. S. The use of interactive lecture modules as an e-learning tool. Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic Sciences Series. 2015. Vol. 12. Part 2. P. 213–217.

Computerized systems and technologies in publishing: a monograph. O.I. Pushkar (ed.). H. VD “INZHEK”, 2015. 312 p.

Zhaldak M. I., Shut M. I., Zhuk Y.O., Dementievskaya N. P., Pinchuk O. P., Sokolyuk O. M., Sokolov P. K Multimedia systems as a means of interactive learning: a manual. Yu. O. Zhuk (ed.). K.: Pedagogical Thought, 2012. 112 p.

Nagachevska H. P. Modern approaches to teaching the humanities in specialized classes using information technology training. Tavriya Bulletin of Education. 2014, Vol. 1 (45). Part II. P. 205–210.

Development of electronic publications based on multimedia technologies: a monograph. O. I. Pushkar. (ed.) H. VD“INZHEK”, 2015. 288 p.

Sorokina N. V. Formation of professional foreign language competence of future philologists by means of multimedia technologies: avtoref. dis. … cand. ped. sciences: 13.00.04 / VV Barkas. K., 2016. 219 p.

Shkurupiy D. A. Multimedia technologies in the educational process of medical higher education: possibilities and problems of use. Bulletin of problems of biology and medicine. 2014. Vol. 4, 1 (113). Р. 44-46

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-14

Як цитувати

ГЛАВАЦЬКА, О. ., & ГРОД , І. . (2022). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙ, СТВОРЕНИХ ЗАСОБАМИ FLASH. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, 1(1), 25–31. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.3