ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ДЕМОНСТРАЦІЙ, СТВОРЕНИХ ЗАСОБАМИ FLASH
DOI:
https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.1.3Ключові слова:
анімація, інтерфейс, Flash-демонстрації, мультимедіа, інтерактивність, експериментАнотація
Використання інформаційно-комунікаційних технологій дає можливість створення і дослідження моделей в різних предметних галузях, тому педагоги все частіше звертаються до мультимедійних засобів навчання. У статті показано широкий спектр використання мультимедійних презентацій у навчальному процесі; розглянуто програму Flash як засіб для створення таких демонстрацій; визначено переваги у використанні вищезгаданої програми у процесі створення навчальних мультимедійних засобів; продемонстровано розроблену мультимедійну демонстрацію засобами Adobe Flash. Мультимедіа демонстрації, або як їх ще називають мультимедійні демонстрації, інтерактивні демонстрації чи анімаційні демонстрації, – це найбільш обширний за своїми можливостями вид демонстрацій. На сьогодні Flash перетворився на таке широке і різноманітне середовище, що нелегко знайти фахівця, який однаково добре вміє використовувати всі її можливості.
Вказано дидактичні властивості мультимедійних засобів: багатоканальність, наочність, інтегральне пред’явлення знань, інтерактивність. Властивості інтерактивності дають змогу інтегрувати в мультимедійну демонстрацію звук, відеофайли, анімацію, інтерфейс (систему меню – управління), тривимірні об’єкти і будь-які інші елементи без втрати якості. Відзначено, що Flash-демонстрації є універсальним продуктом, який дозволяє найгармонійніше поєднувати навчальну інформацію з яскравим нетривіальним дизайном та анімацією, добиваючись максимальної віддачі від демонстрації. Стосовно традиційних для анімаційної і графічної програми можливостей, то підтримка розробників в цьому відношенні стала як ніколи повнішою. Ця підтримка не обмежується однією анімацією, оскільки пакет Flash еволюціонував в ефективний мультимедійний інструментальний засіб, здатний інтегрувати широкий набір мов і мультимедійних форматів; це можливість створення анімації єдиним файлом, без папок і підкачки документів. Ще один величезний плюс – можливість встановити на основі Flash через відносно невеликий розмір файлу автозапуск демонстрації при завантаженні з диску.
Посилання
Vakulenko T. S., Petrova V. V. Development of studentsʼ cognitive independence by electronic means of learning. Research work of students as a factor in improving the professional training of future teachers: Coll. Science. etc. / editor. H.: Virovets A. P. “Apostrophe”, 2012. Vol. 6. P. 24–28.
Vityuk V.V., Zuyko K.V. The use of multimedia presentations in reading lessons. World Science. 2016. Vol. 1 (5). T. 3. Р.13–16
Galeta Ya. V. Formation of cognitive independence of students of economic college by means of information technologies: Avtoref. dis. Cand. ped. Science. Kirovograd, 2005. 20 p.
Grod I., Dudin O. Creating programmable animations using Flash-technologies. Proceedings. Series: Pedagogy. 2008. Vol. 3. P. 173–178.
Zhytteneva N. V. The use of computer training for the formation of cognitive interest in the teaching of natural sciences and mathematics: textbook. Kharkiv, 2008. 60 p.
Zavgorodnya O. S. The use of interactive lecture modules as an e-learning tool. Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic Sciences Series. 2015. Vol. 12. Part 2. P. 213–217.
Computerized systems and technologies in publishing: a monograph. O.I. Pushkar (ed.). H. VD “INZHEK”, 2015. 312 p.
Zhaldak M. I., Shut M. I., Zhuk Y.O., Dementievskaya N. P., Pinchuk O. P., Sokolyuk O. M., Sokolov P. K Multimedia systems as a means of interactive learning: a manual. Yu. O. Zhuk (ed.). K.: Pedagogical Thought, 2012. 112 p.
Nagachevska H. P. Modern approaches to teaching the humanities in specialized classes using information technology training. Tavriya Bulletin of Education. 2014, Vol. 1 (45). Part II. P. 205–210.
Development of electronic publications based on multimedia technologies: a monograph. O. I. Pushkar. (ed.) H. VD“INZHEK”, 2015. 288 p.
Sorokina N. V. Formation of professional foreign language competence of future philologists by means of multimedia technologies: avtoref. dis. … cand. ped. sciences: 13.00.04 / VV Barkas. K., 2016. 219 p.
Shkurupiy D. A. Multimedia technologies in the educational process of medical higher education: possibilities and problems of use. Bulletin of problems of biology and medicine. 2014. Vol. 4, 1 (113). Р. 44-46
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).