Методика інтегрованого навчання економічним дисциплінам засобами англійської мови
Ключові слова:
Інтегроване навчання, економічні дисципліни, професійна діяльність, іншомовна мовленнєва діяльністьАнотація
Розглянуто проблему застосування методики інтегрованого навчання економічних дисциплін у вузах засобами англійської мови. Охарактеризовано інтегроване навчання, вказано особливості такого навчання англійською мовою економічних дисциплін. Розглянуто професійні знання та вміння, якими повинні оволодіти студенти рідною та англійською мовами для застосування професійного матеріалу на практиці в іншомовному супроводі. Запропоновано методику інтегрованого процесу навчання економічних дисциплін засобами англійської мови, метою якої є розвиток здібностей студентів виконувати професійні дії, що поступово ускладнюються, засобами іноземної мови. Запроваджено модель поетапної реалізації інтегрованого навчання двох видів діяльності (професійної та іншомовної) з описом взаємопов’язаних складових процесу навчання.
Посилання
Загвязинский В. И. Теория обучения: современная интерпретация: учеб. пособие для студентов высших пед. учеб. заведений / В. И. Загвязинский. – М.: Академия, 2001. – 192 с.
Зверев И. Д. Межпредметные связи в современной школе / И. Д. Зверев, В. Н. Максимова. – М.: Педагогика, 1981. – 160 с.
Мартынова Р. Ю. Методологические основыпрезентации как вида речеводеятельности / Р. Ю. Мартынова. – Одесса: Изд-во ООО «Лерадрук», 2012. – 99 с.
Мартынова Р. Ю. Виды интегрированных процессов обучения профессиональной деятельности студентов неязыковых вузов / Р. Ю. Мартынова // Науковий вісник ПНПУ імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса, 2010. – № 9. – C. 80–88.
Мартынова Р. Ю. Целостная общедидактическая модель содержания обучения иностранным языкам: монография / Р. Ю. Мартынова. – М.: Высшая школа, 2004. – 454 с.
Психология высшей школы: особенности деятельности студентов и преподавателей вуза: монография / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Изд-во БГУ, 1978. – 319 с.
Проект концепции развития образования Украины на период 2015–2025 гг.[Электронный ресурс] Режим доступа: http://mon.gov.ua/ua/pr-viddil/1312/1390288033/1414672797/
Стиркіна Ю. С. Дидактичні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів: автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю. С. Стиркіна. – К., 2002. – 31 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).