Використання комп'ютерно орієнтованих методів навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • Валентина Барановська Доцент кафедри природничо-математичних дисциплін Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (ХГПА), Україна

Ключові слова:

Майбутні вчителі початкових класів, методи навчання, комп’ютер, комп’ютерно орієнтовані методи навчання, мультимедійна проекційна техніка, мережеві засоби зв’язку

Анотація

Вказано, що важливою ланкою дидактичної системи «мета – зміст – методи – засоби – форми – результат навчання» є метод навчання. Обґрунтовано, що для ефективного використання вибраних методів з метою підготовки майбутнього вчителя початкових класів важливо визначитись, коли, в яких випадках і чому краще використовувати один метод, коли – інший, як вони узгоджуються з конкретною метою навчання, а також з іншими елементами системи (змістом, засобами, організаційними формами навчання), в яких взаємозв’язках повинні бути в процесі навчання. Встановлено, що з появою комп’ютерів, мультимедійної проекційної техніки і мережевих засобів зв’язку як інноваційної платформи для підготовки фахівців та під впливом впровадження у педагогічні вищі навчальні заклади (ВНЗ) особистісно орієнтованої парадигми освіти частина форм навчання стає методами навчання.

Посилання

Aleksiuk A. M. Pedahohika vyshchoi shkoly. Kurs lektsij: Modulne navchannia: navch. posibnyk / A. M. Aleksiuk. – K.: ISDO, 1993. – 220 s.

Zabrodska L. M. Informatsiino-metodychne zabezpechennia proektno-tekhnolohichnoi diialnosti vchytelia: nauk.-metod. posibnyk / L. M. Zabrodska, O. V. Onopriienko, L. L. Khoruzha, A. D. Tsymbalaru. – Kh.: Osnova, 2007. – 208 s.

Koval T. I. Pidhotovka vykladachiv vyshchoi shkoly: informatsiini tekhnolohii u pedahohichnij diialnosti: navch.-metod. posibnyk / T. I. Koval, S. O. Sysoieva, L. P. Sushchenko. – K.: KNLU, 2009. – 380 s.

Moiseiuk N. Ye. Pedahohika: navch. posibnyk. – 4-e vyd., dop. / N. Ye. Moyseiuk. – K.: Bilotserkivska knyzhkova fabryka, 2003. – 615 s.

Morze N. V. Osnovy metodychnoi pidhotovky vchytelia informatyky: monohrafiia / N. V. Morze. – K.: Kurs, 2003. – 372 s.

Polat E. S. Novy’e informacionny’e tekhnolohii v sisteme obrazovaniya: ucheb. posobie / E. S. Polat i dr. – M.: Akademiya,1999. – 224 s.

Romanyshyna L. M. Systema kontroliu navchalnoi diialnosti studentiv za modulno-reitynhovoiu tekhnolohiieiu: monohrafiia / L. M. Romanyshyna. – Ternopil: Aston, 1998. – 180 s.

Strelnikov V. Yu. Proektna osvita i tekhnolohiia proektnoho navchannia u vyshchii shkoli / V. Yu. Strelnikov // Neperevna profesiina osvita: teoriia i praktyka. – 2004. – Vyp. 1. – S. 63–69.

Shyman O. I. Stvorennia kompiuternykh portfolio yak realizatsiia proektnoho pidkhodu do navchannia maibutnikh pedahohiv i psykholohiv informatsiinykh tekhnolohii / O. I. Shyman // Zbirnyk naukovykh prats Berdianskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu (Pedahohichni nauky). – 2009. – No. 1. – С. 178–184.

Shyman O. I. Formuvannia osnov informatsiinoi kultury maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly: dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.02 / O. I. Shyman. – K., 2005. – 194 s.

Yahupov V. V. Pedahohika: navch. posibnyk / V. V. Yahupov. – K.: Lybid, 2002. – 560 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Барановська, В. (2016). Використання комп’ютерно орієнтованих методів навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 39–44. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/61942