Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій

Автор(и)

  • Ірина Зайцева Викладач кафедри англійської мови і перекладу факультету сходознавства Київського національного лінгвістичного університету (КНЛУ)., Україна
  • Марія Писанко Доцент кафедри методики викладання іноземних мов та кафедри англійської мови і перекладу факультету сходознавства Київського національного лінгвістичного університету (КНЛУ)., Україна

Ключові слова:

Дискусія, майбутні філологи, проблемні ситуації, етап, комунікативно-дискусійні уміння, модель навчання, навчальний процес, кількість аудиторних і позааудиторних годин, принципи навчання.

Анотація

Описано модель навчання студентів першого курсу факультетів іноземних мов ведення дискусії на основі проблемних ситуацій та шляхи реалізації цієї моделі на заняттях з англійської мови. Визначено й описано принципи, етапи навчання ведення дискусії, кількість аудиторних і позаудиторних годин, прийоми і методи навчання. Розкрито суть понять «модель», «комунікативно-дискусійні уміння», «метод навчання». Обґрунтовано поетапну реалізацію моделі навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. Названо мету, об’єкт і суб’єкти навчання, що є важливим для створення моделі навчання майбутніх філологів ведення дискусії на основі проблемних ситуацій.

Посилання

Andronik N. P. Navchannia maibutnikh uchyteliv anhlomovnoi dyskusii na osnovi avtentychnykh poetychnykh tvoriv: dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.01, 13.00.02 / N. P. Andronik. – K., 2009. – 338 s.

Volkova N. P. Modeliuvannia profesiinoi diialnosti u vykladanni navchalnykh dystsyplin u vyshakh : monohrafiia / N. P Volkova, O. B Tarnopolskyi; za zah. ta nauk. red.. O. B Tarnopolskoho. – Dnipropetrovsk :

Dnipropetrovskyi universytet im. Alfreda Nobelia, 2013. – 228 s.

Hordieieva A. Y. Navchannia starshoklasnykiv zahalnoosvitnoi shkoly obhovorennia problem anhliiskoiu movoiu u protsesi mizhkulturnoho spilkuvannia : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.02 / A. Y. Hordieieva. – K., 2004. – 254 s.

Datskiv O. P. Metodyka formuvannia vmin hovorinnia u maibutnikh uchyteliv anhliiskoi movy zasobamy dramatyzatsii : dys. … kand ped. nauk : 13.00.02 / Datskiv Olha Pavlivna. – K., 2011. – 321 c.

Zaitseva I. V. Problemnyi metod navchannia anhlomovnoho dialohichnoho movlennia maibutnikh filolohiv. – K. : Visnyk KNLU. – 2011. – Vyp. 20. – S. 111–119.

Zaitseva I. V. Vpravy dlia navchannia maibutnikh filolohiv vedennia anhlomovnoi dyskusii na osnovi problemnykh sytuatsii / I. V. Zaitseva // Inozemni movy : nauk.-metod. zhurn. – 2013. – # 3. – S. 31–44.

Zaitseva I. V. Solving Problems Through Discussion / I. V. Zajtseva : navch. posib. – K. : Lenvit, 2014. – 192 s.

Zaitseva I. V. Eksperymentalna perevirka efektyvnosti metodyky navchannia maibutnikh filolohiv vedennia anhlomovnoi dyskusii na osnovi problemnykh sytuatsii / I. V. Zaitseva // Visnyk KNLU. Seriia «Pedahohika ta psykholohiia». – K. : Vyd. tsentr KNLU, 2014. – Vyp 23. – S. 53–68.

Prohrama z anhliiskoi movy dlia universytetiv / instytutiv (piatyrichnyi kurs navchannia): Proekt [Kolektyv avt.: S. Yu.Nikolaieva, M. I.Solovei, Yu. V. Holovach ta in.]. – Vinnytsia, «Nova knyha», 2001. – S. 5–65.

Simkova I. O. Metodyka navchannia anhlomovnoi profesiino oriientovanoi dyskusii studentiv inzhenernykh spetsialnostei: dys ... kand. ped. nauk: 13.00.02. – I. O. Simkova – K., 2010.– 303 s.

Toptyhina N. M. Navchannia dyskusii na materiali khudozhnikh tekstiv u protsesi vyvchennia anhliiskoi yak druhoi inozemnoi movy: dys.. … kand. ped. nauk. : 13.00.02 / Toptyhina Natalia Mykhailivna – K: 2004. – 210 s.

Cherepanova I. V. Obucheniye podgotovlennomu vyskazyvaniyu tipa ssobshcheniya, doklad na prodvinutom etape yazykovoho vuza (nemetskiy yazyk) : dys…..kand. ped.. nauk / I. V. Cherepanova. – M., 1983. – 198 s.

Chernysh V. V. Metodyka formuvannia u maibutnikh uchyteliv profesiino oriientovanoi anhlomovnoi kompetentsii v hovorinni : monohrafiia / V. V. Chernysh. – Kyiv : Lenvit, 2013. – 395 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Зайцева, І., & Писанко, М. (2016). Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 72–79. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/61947