Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій
Ключові слова:
Дискусія, майбутні філологи, проблемні ситуації, етап, комунікативно-дискусійні уміння, модель навчання, навчальний процес, кількість аудиторних і позааудиторних годин, принципи навчання.Анотація
Описано модель навчання студентів першого курсу факультетів іноземних мов ведення дискусії на основі проблемних ситуацій та шляхи реалізації цієї моделі на заняттях з англійської мови. Визначено й описано принципи, етапи навчання ведення дискусії, кількість аудиторних і позаудиторних годин, прийоми і методи навчання. Розкрито суть понять «модель», «комунікативно-дискусійні уміння», «метод навчання». Обґрунтовано поетапну реалізацію моделі навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи. Названо мету, об’єкт і суб’єкти навчання, що є важливим для створення моделі навчання майбутніх філологів ведення дискусії на основі проблемних ситуацій.
Посилання
Andronik N. P. Navchannia maibutnikh uchyteliv anhlomovnoi dyskusii na osnovi avtentychnykh poetychnykh tvoriv: dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.01, 13.00.02 / N. P. Andronik. – K., 2009. – 338 s.
Volkova N. P. Modeliuvannia profesiinoi diialnosti u vykladanni navchalnykh dystsyplin u vyshakh : monohrafiia / N. P Volkova, O. B Tarnopolskyi; za zah. ta nauk. red.. O. B Tarnopolskoho. – Dnipropetrovsk :
Dnipropetrovskyi universytet im. Alfreda Nobelia, 2013. – 228 s.
Hordieieva A. Y. Navchannia starshoklasnykiv zahalnoosvitnoi shkoly obhovorennia problem anhliiskoiu movoiu u protsesi mizhkulturnoho spilkuvannia : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.02 / A. Y. Hordieieva. – K., 2004. – 254 s.
Datskiv O. P. Metodyka formuvannia vmin hovorinnia u maibutnikh uchyteliv anhliiskoi movy zasobamy dramatyzatsii : dys. … kand ped. nauk : 13.00.02 / Datskiv Olha Pavlivna. – K., 2011. – 321 c.
Zaitseva I. V. Problemnyi metod navchannia anhlomovnoho dialohichnoho movlennia maibutnikh filolohiv. – K. : Visnyk KNLU. – 2011. – Vyp. 20. – S. 111–119.
Zaitseva I. V. Vpravy dlia navchannia maibutnikh filolohiv vedennia anhlomovnoi dyskusii na osnovi problemnykh sytuatsii / I. V. Zaitseva // Inozemni movy : nauk.-metod. zhurn. – 2013. – # 3. – S. 31–44.
Zaitseva I. V. Solving Problems Through Discussion / I. V. Zajtseva : navch. posib. – K. : Lenvit, 2014. – 192 s.
Zaitseva I. V. Eksperymentalna perevirka efektyvnosti metodyky navchannia maibutnikh filolohiv vedennia anhlomovnoi dyskusii na osnovi problemnykh sytuatsii / I. V. Zaitseva // Visnyk KNLU. Seriia «Pedahohika ta psykholohiia». – K. : Vyd. tsentr KNLU, 2014. – Vyp 23. – S. 53–68.
Prohrama z anhliiskoi movy dlia universytetiv / instytutiv (piatyrichnyi kurs navchannia): Proekt [Kolektyv avt.: S. Yu.Nikolaieva, M. I.Solovei, Yu. V. Holovach ta in.]. – Vinnytsia, «Nova knyha», 2001. – S. 5–65.
Simkova I. O. Metodyka navchannia anhlomovnoi profesiino oriientovanoi dyskusii studentiv inzhenernykh spetsialnostei: dys ... kand. ped. nauk: 13.00.02. – I. O. Simkova – K., 2010.– 303 s.
Toptyhina N. M. Navchannia dyskusii na materiali khudozhnikh tekstiv u protsesi vyvchennia anhliiskoi yak druhoi inozemnoi movy: dys.. … kand. ped. nauk. : 13.00.02 / Toptyhina Natalia Mykhailivna – K: 2004. – 210 s.
Cherepanova I. V. Obucheniye podgotovlennomu vyskazyvaniyu tipa ssobshcheniya, doklad na prodvinutom etape yazykovoho vuza (nemetskiy yazyk) : dys…..kand. ped.. nauk / I. V. Cherepanova. – M., 1983. – 198 s.
Chernysh V. V. Metodyka formuvannia u maibutnikh uchyteliv profesiino oriientovanoi anhlomovnoi kompetentsii v hovorinni : monohrafiia / V. V. Chernysh. – Kyiv : Lenvit, 2013. – 395 s.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).