Теоретичні передумови формування іншомовної аудитивної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжнародної економіки

Автор(и)

  • Надія Гупка-Макогін Аспірантка кафедри практики англійської мови та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету (ТНПУ) імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

Іншомовна аудитивна компетентність, майбутні фахівці у сфері міжнародної економіки, навички, вміння, стратегії.

Анотація

Визначено на основі аналізу сучасних досліджень положення, на яких має ґрунтуватися методика формування іншомовної аудитивної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжнародної економіки: розвиток психічних процесів і психологічних механізмів; розширення словникового запасу і забезпечення розуміння граматичних структур; цілеспрямоване формування навчально-стратегічної компетентності студентів; розвиток автономії студентів, формування у них рефлексивних умінь; активність процесу аудіювання; інтегроване навчання аудіювання з іншими видами мовленнєвої діяльності; формування навичок письмової фіксації прослуханого і використання її як ефективної стратегії в аудіюванні текстів для кращого їхнього розуміння і запам’ятовування інформації; індивідуалізація навчання; застосування проблемних завдань; науково обґрунтований відбір навчального матеріалу.

Посилання

Ageeva N. V. Strategii preodoleniya studentami psikhologicheskikh baryerov pri audirovanii inoyazychnoy rechi: avtoref. dis. na soiskanie nauchn. stepeni kand. ped. nauk : spets. 19.00.07 «Pedagogicheskaya psikhologiya» / N. V. Ageeva. – Kursk, 2009.– 22 s.

Bogdanova E. G.Obuchenie audirovaniyu na nachal'nom etape intensivnogo kursa (issledovanie uchebnykh funktsiy vizual'nykh opor) : dis ... kandidata ped. nauk : 13.00.02 / Bogdanova Elena Germanovna. – M., 2006. – 274 s.

Bochkar'ova O. Ju. Metodyka navchannja majbutnih uchyteliv anglijs'koi' movy profesijno sprjamovanogo audijuvannja : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Bochkar'ova Olena Jurii'vna. – K., 2007. – 281 s.

Vikovych R. I. Metodyka navchannja studentiv movnyh special'nostej audijuvannja anglomovnyh telenovyn : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Vikovych Roksoljana Igorivna. – K., 2011. – 344 s.

Gavrylova A. V. Obuchenye audyrovanyju ynojazыchnoj rechy v uslovyjah nejazыkovogo vuza (na materyale anglyjskogo jazыka) : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Gavrylova Anna Vladymyrovna. – Sankt-Peterburg , 2006.– 182 s.

Yvanova L. Y. Obuchenye studentov nachal'nogo эtapa nejazыkovogo vuza audyrovanyju pry samostojatel'noj rabote s tehnycheskymy sredstvamy (na materyale anglyjskogo jazыka) : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Yvanova Ljudmyla yvanovna. – K., 1997.– 211 s.

Kolesnykova E. A. Obuchenye audyrovanyju s pys'mennoj fyksacyej sushhestvennoj ynformacyy studentov pervogo kursa jazыkovogo pedagogycheskogo vuza (anglyjskyj jazыk) : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Kolesnykova Ekateryna Alekseevna. – M., 2008.– 240 s.

Metodyka navchannja inozemnyh mov i kul'tur: teorija i praktyka: pidruchnyk dlja stud. klasychnyh, pedagogichnyh i lingvistychnyh universytetiv / [O. B. Bigych, N. F. Borysko, G. E. Borec'ka ta in.]; za zagal'n. red. S. Ju. Nikolajevoi'. – K.: Lenvit, 2013. – 590 s.

Myhyna A. Э. Metodyka formyrovanyja strategyj audyrovanyja u studentov nejazыkovogo vuza (anglyjskyj jazыk) : dys ... kandydata ped. nauk : 13.00.02 / Myhyna Alla Эduardovna. – Ulan-Udэ, 2009. – 363 s.

Morozov D. L. Obuchenye professyonal'no-oryentyrovannomu audyrovanyju na osnove sovershenstvovanyja psyhologycheskyh mehanyzmov rechy : avtoref. dys. na soyskanye nauchn. stepeny kand. ped. nauk : spec. 13.00.02 «Teoryja y metodyka obuchenyja y vospytanyja (ynostrannыe jazыky, uroven' vыsshego professyonal'nogo obrazovanyja)» / Morozov Dmytryj Leonydovych. – N. Novgorod, 2009. – 24 s.

Shhukyna Y. V. Metodyka postroenyja mnogourovnevoj modely obuchenyju audyrovanyju v systeme professyonal'noj podgotovky uchytelja ynostrannogo jazыka : avtoref. dys. na soyskanye nauchn. stepeny kand. ped. nauk : spec. 13.00.02 «Teoryja y metodyka obuchenyja y vospytanyja (ynostrannыe jazыky)» / Y. V. Shhukyna. – M., 2009.– 20 s.

Vandegrift L. Teaching and learning Second Language Listening. Metacognition in action / Larry Vandegrift, Christine C. M. Goh. – NY and London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2012. – 315 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гупка-Макогін, Н. (2016). Теоретичні передумови формування іншомовної аудитивної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжнародної економіки. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 98–106. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/61955