Використання досвіду США в організації дистанційного та змішаного навчання у вітчизняних університетах

Ірина Задорожна

Анотація


Досліджено досвід американських університетів в організації дистанційного та змішаного навчання, який може бути використаний у вітчизняних ВНЗ, що відчувають нестачу фінансування та зменшення контингенту студентів. Проаналізовано причини зростання популярності дистанційного та змішаного навчання (гнучкість; доступність, особливо для людей з особливими потребами; економія часу; зручність; мотиваційна готовність, оскільки студенти часто відчувають менше стресу у віртуальному класі, ніж в реальному середовищі). Визначено основні проблеми дистанційного і змішаного навчання (підготовка викладачів та їх професійний розвиток (у галузі педагогіки і технологій), підтримка студентів в онлайн середовищі і створення ефективного та інтерактивного навчального онлайн середовища). Змішані курси розглядаються такими, що забезпечують певну рівновагу між цифровим і живим спілкуванням. 


Ключові слова


Дистанційна освіта; змішане навчання; курс; професійний розвиток викладачів; підтримка студентів; онлайн середовище.

Повний текст:

PDF

Посилання


Blankenship R. Undegraduate student online learning readiness / Blankenship R. Atkinson J. K. // International Journal of Education Research. – 2010. – Vol. 5. – Issue 2. – P. 44–54.

Caufild J. How to Design and Teach a Hybrid Course: Achieving Student-Centered Learning through Blended Classroom / Caufild J. – Sterling: Virginia, Stylus Publishing, LLC, 2011. – 266 p.

Dutton W. H. Digital academe: the new media and institution of higher education and learning / Dutton, W. H., Loader, B. – London: Routledge, 2002. – 182 p.

Fetzner M. What do unsuccessful on-line students want us to know / Fetzner M. // Journal of Asynchronous Learning Networks. – 2013. – Vol. 17. – Issue 1. – P. 13-27.

Harmon O. R. Testing the effect of hybrid lecture delivery on learning outcomes / Harmon O. R., Alpert W. T., Lambrinos J. // Journal of Online Learning & Teaching. 2014. – Vol. 10. – Issue 1. – P. 112–121.

Marks D. The Hybrid Course: Leaning into the 21st century / Marks D. // Journal of Technology Integration in the Classroom. – 2013. – Vol. 5. – Issue 1. – P. 35–40.

Research Academy for University Learning. Montclair State University. http://www.montclair.edu/academy.

Shulman L. Signature Pedagogies in the disciplines / L. Shulman // Daedalus. –2005. – 134 (3). – P. 52–59.

Student Guide: becoming a successful online learner. Montclair State University. http://tti.montclair.edu/studentonline.

Technology Training and Integration. Montclair State University. http://tti.montclair.edu.

Xu D. Performance gaps between online and face-to-face courses: differences across types of students and academic subject areas / Xu D., Jaggars S. S. // Journal of Higher Education. – 2014. – Vol. 85. – Issue 5. – pp. 633–659.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Blankenship R. Undegraduate student online learning readiness / Blankenship R. Atkinson J. K. // International Journal of Education Research. – 2010. – Vol. 5. – Issue 2. – P. 44–54.

Caufild J. How to Design and Teach a Hybrid Course: Achieving Student-Centered Learning through Blended Classroom / Caufild J. – Sterling: Virginia, Stylus Publishing, LLC, 2011. – 266 p.

Dutton W. H. Digital academe: the new media and institution of higher education and learning / Dutton, W. H., Loader, B. – London: Routledge, 2002. – 182 p.

Fetzner M. What do unsuccessful on-line students want us to know / Fetzner M. // Journal of Asynchronous Learning Networks. – 2013. – Vol. 17. – Issue 1. – P. 13-27.

Harmon O. R. Testing the effect of hybrid lecture delivery on learning outcomes / Harmon O. R., Alpert W. T., Lambrinos J. // Journal of Online Learning & Teaching. 2014. – Vol. 10. – Issue 1. – P. 112–121.

Marks D. The Hybrid Course: Leaning into the 21st century / Marks D. // Journal of Technology Integration in the Classroom. – 2013. – Vol. 5. – Issue 1. – P. 35–40.

Research Academy for University Learning. Montclair State University. http://www.montclair.edu/academy. Shulman L. Signature Pedagogies in the disciplines / L. Shulman // Daedalus. –2005. – 134 (3). – P. 52–59.

Student Guide: becoming a successful online learner. Montclair State University. http://tti.montclair.edu/studentonline. Technology

Training and Integration. Montclair State University. http://tti.montclair.edu.

Xu D. Performance gaps between online and face-to-face courses: differences across types of students and academic subject areas / Xu D., Jaggars S. S. // Journal of Higher Education. – 2014. – Vol. 85. – Issue 5. – pp. 633–659.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Ліцензія Creative Commons

Твір "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка", створений Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.