Створення контенту курсу комбінованого навчання іншомовної фахової комунікації

Автор(и)

  • Оксана Мусійовська Старший викладач кафедри іноземних мов Української академії друкарства, Україна

Ключові слова:

Контент, комбіноване навчання, іншомовна фахова комунікація, мультимедіа.

Анотація

Показано, що якісні характеристики навчального контенту багатьох мультимедійних курсів іноземних мов не завжди відповідають потребам сучасної вищої освіти. Доведено, що в умовах комбінованого навчання контент навчального курсу з іноземної мови має відповідати певним вимогам: навчальний матеріал має бути чітко структурованим, актуальним, наочним, цікавим і доступним, а інтерактивний характер навчальних завдань покликаний стимулювати творчо-пошукову навчальну діяльність студента. За результатами аналізу науково-педагогічної і методичної літератури визначено й охарактеризовано основні критерії добору навчального матеріалу в курсі «Іноземна мова професійного спрямування» технічних спеціальностей у вищій школі. Обґрунтовано переваги застосування технології комбінованого навчання.

Посилання

Gryzun L. E. Dydaktychni osnovy stvorennia suchasnoho kompiuternoho pidruchnyka: dys. … kand. ped. nauk: 13.00.09 / L. E. Gryzun. – Сh., 2001. – 210 s.

Kliuchkovska I. M. Strukturuvannia zmistu pidruchnykiv dlia vyshchykh navchalnykh zakladiv yak pedahohichna problema / I. M. Kliuchkovska // Humanizactsia navchalno-vykhovnoho protsesu: zb. nauk. prats / za zah. red. V. I. Sypchenka. – Sloviansk: SDPU, 2005. – Vyp. 26. – S. 29–36.

Morska L. Teoriia ta praktyka metodyky navchannia angliiskoi movy: posibnyk / L. Morska. – Ternopil: Aston, 2003. – 248 s.

Mykytenko N. Teoretychni osnovy formuvannia inshomovnoi profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv pryrodnychyh spetsialnostei / N. Mykytenko. – Ternopil, 2011. –389 s.

Redko V. Zasoby formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti u zmisti shkilnykh pidruchnykiv z inozemnykh mov. Teoriia i praktyka / V. G. Redko. – K.: Geneza, 2012. – 224 s.

Tarnopolskyi O. Metodyka navchannia inshomovnoi movlennievoi diialnosti u vyshchomu movnomu zakladi osvity: navch. posibnyk / O. Tarnopolskyi. – K.: Firma “INKOS”, 2006. – 248 s.

Nunan D. Designing tasks for the communicative classroom / D. Nunan. – Cambridge: Cambridge University Press, 1991. – 123 p.

White C. Innovation and identity in distance language learning and teaching / C. White // Innovation in Language Learning and Teaching, 2007, Vol. 1, No. 1. – P. 97–110.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-19

Як цитувати

Мусійовська, О. (2015). Створення контенту курсу комбінованого навчання іншомовної фахової комунікації. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 149–156. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/61964