Зміст експериментального навчання майбутніх програмістів з формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального ... умінь іншомовного спілкування за умов комфортного навчального середовища

Автор(и)

  • Ірина Семиряк Асистент кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка, Україна

Ключові слова:

уміння іншомовного спілкування, комфортне навчальне середовище, віртуальне навчальне середовище, експериментальне навчання

Анотація

Розглянуто проблему формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального середовища. Проаналізовано особливості створення і функціонування одного з різновидів віртуального навчального середовища. Детально охарактеризовано зміст експериментального навчання майбутніх програмістів щодо формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального середовища, організованого на базі кафедри іноземних мов для природничих факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка.

Посилання

Абаньшина А. С., Курликова Л. В. Мультисенсорний метод як засіб формування мовної компетенції та стійкої мотивації школярів до вивчення англійської мови / А. С. Абаньшина, Л. В. Курликова // Матеріали II Міжнародної конференції «Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школи та ВНЗ». – Харків, 2013. – С. 13–14.

Жовнірук З. та ін. Навчальна програма рівневого вивчення англійської та німецької мов для студентів природничих факультетів університету / З. Жовнірук, Г. Ісаєва, Н. Микитенко, М. Ратич, Л. Тимчишин, М. Федина, Т. Яхонтова. – Львів, 2010. – 46 с.

Маслоу А. Г. Мотивация и личность / А. Г. Маслоу. – СПб.: Евразия, 1999. – 478 с.

Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: навч. посібник. – 5-е вид., доп. і перероб. / Н. Є. Мойсеюк. – К., 2007. – 656 с.

Освіта і навчання. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukma.edu.ua/

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.univer.kharkov.ua/

st Century Learning Environments. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.oecd.org/edu/country-studies/21stcenturylearningenvironments.htm

Adams A. Rules for Web-conferencing / A. Adams. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://web-conferencing-services.toptenreviews.com/web-conference-etiquette.html

Bruner J. S. The relevance of education / J. S. Bruner. – New York: Norton, 1973. – 176 p.

Creating Effective Teaching and Learning Environments. First Results from TALIS. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.oecd.org/education/school/43023606

Hannafin M. Open Learning Environments: Foundations, methods and models / M. Hannafin, S. Land, K. Oliver // Instructional design theories and model: A New Paradigm of Instructional Theory / Ed. By Reigeluth C. M. – Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. – 1999. – P. 115–140.

Reference Level Descriptions (RLD) – Council of Europe. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.coe.int/t/dg4/linguistic/cadrel_en.asp

Shea V. Netiquette / V. Shea. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://albion.com/bookNetiquette The

Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.oecd.org.

##submission.downloads##

Як цитувати

Семиряк, І. (2016). Зміст експериментального навчання майбутніх програмістів з формування умінь іншомовного спілкування в умовах комфортного навчального . умінь іншомовного спілкування за умов комфортного навчального середовища. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 49–54. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/63762