Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом

Автор(и)

  • Наталія Благун Доцент Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Україна

Ключові слова:

індикатор, критерій, класифікація, ефективність, соціально-функціональне управління, оцінка, контроль, реалізація

Анотація

Розглянуто проблему вибору критеріїв оцінки ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом (ЗНЗ). Проаналізовано основні методи дослідження. Наведено модель змісту і процесу соціально-функціонального управління діяльністю ЗНЗ, окреслено параметри ефективності реалізації його системи. Розроблено технологічну карту оцінки ефективності змісту і процесу соціально-функціонального управління ЗНЗ через його компоненти і параметри оцінювання їх реалізації. Вказано величини оцінки реалізації компонентів системи, які дають змогу визначити коефіцієнт їх ефективності.

Посилання

Словарь иностранных слов / под ред. И. В. Лехина и Ф. Н. Петрова. – М.: Гос. изд-во иностр. и нац. словарей, 1954. – 853 с.

Оптнер С. Л. Системный анализ для решения деловых и промышленных проблем; пер. с англ. С. П. Никанорова / С. Л. Оптнер – М.: Сов. радио, 1969. – 216 с.

Управление развитием школы: пособие для руководителей образовательных учреждений / под ред. М. М. Поташника и В. С. Лазарева. – М.: Новая школа, 1995.

Третьяков П. И. Управление школой по результатам: практика педагогического менеджмента / П. И. Третьяков. – М.: Новая школа, 1997. – 288 с.

Лунячек В. Е. Алгоритми управління школою / В. Е. Лунячек. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 176 с.

Оцінювання якості школи: порадник. – Львів: ЛМГО «Інститут політичних технологій», 2001. – 102 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Благун, Н. (2016). Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка, (3), 55–60. вилучено із http://nzp.tnpu.edu.ua/article/view/63763